Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6394 6395 6396 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Meeep
Hehe ^-^ Jag ska köpa chokladgrodor nu


Kul! :3 Vilka trollkarlar fick du?

1 aug, 2012 00:07

Borttagen

Avatar


Meeep
Minns inte xD Vilka fick du?

1 aug, 2012 00:08

Borttagen

Avatar


Horn


Jag köpte för ett halvår sedan så kommer Inte ihåg x]

1 aug, 2012 00:12

Borttagen

Avatar


Meeep
Oj, haha xD Vad gör du nu?

1 aug, 2012 00:14

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Muse och Kollar runt i några klubbar på sd själv??Horn

1 aug, 2012 00:17

Borttagen

Avatar


Jag ligger i min säng Du är ju tredjeårselev! Grattis! ♥
Meeep

1 aug, 2012 00:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ligger i min säng Du är ju tredjeårselev! Grattis! ♥
Meeep


Märkte inte det förena du sa det xD Tack! XD

1 aug, 2012 00:21

Borttagen

Avatar


Meeep
Varsågod, jag har kommit på en sak. Jag har vart uppvuxen med ordet negerboll. Jag har alltid sakt det istället för chokladbollar. Jag försökte sluta att säga det för det låter inte så bra men det går inte när hela familjen säger negerboll :O Jag visste inte ens vad neger var när jag började säga det :O

1 aug, 2012 00:24

Tuggrus
Elev

Avatar


Mår så dåligt att jag faktiskt tror att jag drar till sängs och läser lite Doctor Who nu, natti!

MUMS!

1 aug, 2012 00:26

Borttagen

Avatar


Horn

Haha, jag säger typ bara "en sån där boll med såna där vita saker på" xD jag tycker det är jobbigare att säga chokladboll xD

1 aug, 2012 00:27

1 2 3 ... 6394 6395 6396 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.