@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Meeep Hehe ^-^ Jag ska köpa chokladgrodor nu Kul! :3 Vilka trollkarlar fick du? 1 aug, 2012 00:07 |
|
Borttagen
|
Meeep
Minns inte xD Vilka fick du? 1 aug, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Horn
Jag köpte för ett halvår sedan så kommer Inte ihåg x] 1 aug, 2012 00:12 |
|
Borttagen
|
Meeep
Oj, haha xD Vad gör du nu? 1 aug, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Muse och Kollar runt i några klubbar på sd
1 aug, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
Jag ligger i min säng
Meeep 1 aug, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ligger i min säng Meeep Märkte inte det förena du sa det xD Tack! XD 1 aug, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Meeep
Varsågod, jag har kommit på en sak. Jag har vart uppvuxen med ordet negerboll. Jag har alltid sakt det istället för chokladbollar. Jag försökte sluta att säga det för det låter inte så bra men det går inte när hela familjen säger negerboll :O Jag visste inte ens vad neger var när jag började säga det :O 1 aug, 2012 00:24 |
|
Tuggrus
Elev |
Mår så dåligt att jag faktiskt tror att jag drar till sängs och läser lite Doctor Who nu, natti!
MUMS! 1 aug, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Horn
Haha, jag säger typ bara "en sån där boll med såna där vita saker på" xD jag tycker det är jobbigare att säga chokladboll xD 1 aug, 2012 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen