@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte kunna sova Lämna mig inte med Clara :c Ska jag logga in på skype? ♥ Vi båda har loggat ut nu. Hehe. Men jag orkar inte med henne. Hon är så johnnydeppig hela tiden. Ååh, stör miiig. 31 jul, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag har blivit xD:missbrukare (jag använder xD för mycket xD, skit också...)
31 jul, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte kunna sova Lämna mig inte med Clara :c Ska jag logga in på skype? ♥ Vi båda har loggat ut nu. Hehe. Men jag orkar inte med henne. Hon är så johnnydeppig hela tiden. Ååh, stör miiig. Varför är hon depp? :O 31 jul, 2012 23:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Duscha sova? :O
31 jul, 2012 23:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Alice...: Är hungrig, du då?
MUMS! 31 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte kunna sova Lämna mig inte med Clara :c Ska jag logga in på skype? ♥ Vi båda har loggat ut nu. Hehe. Men jag orkar inte med henne. Hon är så johnnydeppig hela tiden. Ååh, stör miiig. Varför är hon depp? :O Depp eller Depp. Mer typ lika dryg som ali :c 31 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Ska typ sova imorgon när jag har köpt mina choklad. Grodekort!
Meeep Åå 31 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Funderar på att sova, har mest tråkigt nu D:
Horn 31 jul, 2012 23:40 |
|
Regulus
Elev |
31 jul, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Meeep
Nej, stanna uppe! Men om du vill sova är det Okej :,( ♥ Godnatt om du ska sova nu ♥ 31 jul, 2012 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen