One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
13 aug, 2012 14:56 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: ok, nu ska malie komma och störa allt ospratlol jag fick bara en jäääääääättterandom tanke owO tänk om... tänk om 1d dansade balett och sjöng opera? owo AHAHHAHAHA gud vilken bild lol HAHAHAHAHA DU GER MIG MÄRKLIGA BILDER I HUVUDET LOL Skrivet av Bombarda: Skrivet av M4L13: ok, nu ska malie komma och störa allt ospratlol jag fick bara en jäääääääättterandom tanke owO tänk om... tänk om 1d dansade balett och sjöng opera? owo AHAHHAHAHA gud vilken bild lol bara för att jag försökte sjunga WMYB på opera vis typ tio minuter innan du skrev det FUKKYEAH SWAG ON ME
13 aug, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Swag, swag on Lou
Chillin' by the fire while Niall's eating fondue Harry knows about me Liam knows about you So say hello to DJ Malik in 3, 2, Flick. 13 aug, 2012 15:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-27 kl. 15:24
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av M4L13: ok, nu ska malie komma och störa allt ospratlol jag fick bara en jäääääääättterandom tanke owO tänk om... tänk om 1d dansade balett och sjöng opera? owo AHAHHAHAHA gud vilken bild lol Det skulle nog inte låta så... fint, eheh. Fick bilden i huvudet att de står i balett kläder, hoppar runt som idioter och sjunger jättefalskt. x'D Inte så fin bild, hehe. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Roses are red,
violets are blue Harry and Nialler, Liam and Lou. Zayn and his mirror, and I have my screen, because roses are red, and violets are blue. dear One Direction, it's gotta be you.♥ 13 aug, 2012 15:32 |
|
M4L13
Elev |
13 aug, 2012 16:59 |
|
Maharajah
Elev |
13 aug, 2012 17:04 |
|
Shaunee
Elev |
ASDFGHJKLASDFGHJKLASDFGHJKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*FREAKING OUT* Jag har varit borta i typ 2 dagar och när jag kommer tillbaka finns det över 10 olästa sidor i denna tråd (som jag inte har tid att läsa nu) plus att jag MISSAT när DE SJÖNG PÅ OS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FML </3 EDIT: Vilken del ska man se på (om man vill se 1D)? Del 1, 2 eller 3 (på svtplay)? 13 aug, 2012 18:17 |
|
Pixie
Elev |
13 aug, 2012 19:12 |
|
Solkatten
Elev |
Random fråga kanske... men de har aldrig haft en konsert här förut va?
Shaunee - Del 1 eller 2. Vet inte hur långa de avsnitten är men de uppträdde i början ungefär. Var en av de första i alla fall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen