Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6385 6386 6387 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!

Jag har vart borta i ca 2 veckor :]
Hej min beloved dator, nu ska jag omegla

Du var på gotland va?

How did you know Owo?

Du sa det Jag bor på gotland! Vart var du? Vad gjorde ni?

31 jul, 2012 20:41

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!

Jag har vart borta i ca 2 veckor :]
Hej min beloved dator, nu ska jag omegla

Du var på gotland va?

How did you know Owo?

Du sa det Jag bor på gotland! Vart var du? Vad gjorde ni?

Jaha x)

Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

31 jul, 2012 20:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!

Jag har vart borta i ca 2 veckor :]
Hej min beloved dator, nu ska jag omegla

Du var på gotland va?

How did you know Owo?

Du sa det Jag bor på gotland! Vart var du? Vad gjorde ni?

Jaha x)

Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3

På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort!

31 jul, 2012 20:44

Solkatten
Elev

Avatar


Ska börja skriva på min 1D fan fiction nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 jul, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Jag längtar efter att det ska bli nya kapitell i fanficsen jag läser ^^

31 jul, 2012 20:46

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!

Jag har vart borta i ca 2 veckor :]
Hej min beloved dator, nu ska jag omegla

Du var på gotland va?

How did you know Owo?

Du sa det Jag bor på gotland! Vart var du? Vad gjorde ni?

Jaha x)

Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3

På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort!

Aha, vad awesome! Jag åkte den där gröna saken vid vatten... halvmånen eller vad man nu ska säga... vid skeppet? Jag kanske såg dig, utan att tänka på det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

31 jul, 2012 20:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!

Jag har vart borta i ca 2 veckor :]
Hej min beloved dator, nu ska jag omegla

Du var på gotland va?

How did you know Owo?

Du sa det Jag bor på gotland! Vart var du? Vad gjorde ni?

Jaha x)

Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3

På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort!

Aha, vad awesome! Jag åkte den där gröna saken vid vatten... halvmånen eller vad man nu ska säga... vid skeppet? Jag kanske såg dig, utan att tänka på det

Var tyvärr inte där på dom här 2 veckorna,just nu är jag i fårösund som också ligger på gotland. Men annars så bor jag jättenära kneippbyn xD Vi hyr ut vårt hus

31 jul, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Jag såg ett sov-tåg!
Ganska kul att säga typ 400000gånger!
Jag sovsovsov, jag sovsovsov, jag sovsovsov!

31 jul, 2012 21:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Alltså leumas vän ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

without something there is no nothing

31 jul, 2012 21:09

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!

Jag har vart borta i ca 2 veckor :]
Hej min beloved dator, nu ska jag omegla

Du var på gotland va?

How did you know Owo?

Du sa det Jag bor på gotland! Vart var du? Vad gjorde ni?

Jaha x)

Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3

På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort!

Aha, vad awesome! Jag åkte den där gröna saken vid vatten... halvmånen eller vad man nu ska säga... vid skeppet? Jag kanske såg dig, utan att tänka på det

Var tyvärr inte där på dom här 2 veckorna,just nu är jag i fårösund som också ligger på gotland. Men annars så bor jag jättenära kneippbyn xD Vi hyr ut vårt hus

Okalydokaly

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

31 jul, 2012 21:10

1 2 3 ... 6385 6386 6387 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.