@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 jul, 2012 20:41 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? How did you know Owo? Du sa det Jaha x) Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3
31 jul, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? How did you know Owo? Du sa det Jaha x) Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3 På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort! 31 jul, 2012 20:44 |
|
Solkatten
Elev |
Ska börja skriva på min 1D fan fiction nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Jag längtar efter att det ska bli nya kapitell i fanficsen jag läser ^^
31 jul, 2012 20:46 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? How did you know Owo? Du sa det Jaha x) Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3 På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort! Aha, vad awesome! Jag åkte den där gröna saken vid vatten... halvmånen eller vad man nu ska säga... vid skeppet? Jag kanske såg dig, utan att tänka på det
31 jul, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? How did you know Owo? Du sa det Jaha x) Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3 På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort! Aha, vad awesome! Jag åkte den där gröna saken vid vatten... halvmånen eller vad man nu ska säga... vid skeppet? Jag kanske såg dig, utan att tänka på det Var tyvärr inte där på dom här 2 veckorna,just nu är jag i fårösund som också ligger på gotland. Men annars så bor jag jättenära kneippbyn xD Vi hyr ut vårt hus 31 jul, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag såg ett sov-tåg!
Ganska kul att säga typ 400000gånger! Jag sovsovsov, jag sovsovsov, jag sovsovsov! 31 jul, 2012 21:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså leumas vän ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
without something there is no nothing 31 jul, 2012 21:09 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? How did you know Owo? Du sa det Jaha x) Jag var i Rone. Vi badade och gick till Sommarlandet vid Kneipbyn och badade i vattenlandet där. OOoch så åkte vi till massor av museum och gick runt lite i Visby. Det var mysigt :3 På kneippbyn är jag typ varje dag, har årskort! Aha, vad awesome! Jag åkte den där gröna saken vid vatten... halvmånen eller vad man nu ska säga... vid skeppet? Jag kanske såg dig, utan att tänka på det Var tyvärr inte där på dom här 2 veckorna,just nu är jag i fårösund som också ligger på gotland. Men annars så bor jag jättenära kneippbyn xD Vi hyr ut vårt hus Okalydokaly
31 jul, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen