@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att inte kunna sova när jag skall jobba om tre timmar.. D: Ååå, Vad jobbar du som? Matros på tysklansfärjan.. just nu går jag nattvakt... 31 jul, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att inte kunna sova när jag skall jobba om tre timmar.. D: Ååå, Vad jobbar du som? Matros på tysklansfärjan.. just nu går jag nattvakt... Jaha 31 jul, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Horn Säger dig kanske inte så överdrivet mycket xD
Är lite lat men detta kanske säger dig mera... http://www.arbetsformedlingen.se/4.78280711d502730c1800067.html?url=-491989159/Yrken/YrkesBeskrivning.aspx?iYrkeId=260&sv.url=12.78280711d502730c1800072 31 jul, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Nessilini
Så, är det ett roligt jobb då? 31 jul, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
DETTA ÄR MITT 3000:E INLÄGG.
(I dedicate it to my love for the Janoskians, One Direction, JacksGap, Live My Life-låten, choklad, mat och sommarlov) 31 jul, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
31 jul, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jovars Vad bra då 31 jul, 2012 20:36 |
|
Miskel
Elev |
HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH!
Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla
31 jul, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? 31 jul, 2012 20:39 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HEMMAAAAAAAAAAA-AAAAH-A-A-A-AAAAAAH! Jag har vart borta i ca 2 veckor :] Hej min beloved dator, nu ska jag omegla Du var på gotland va? How did you know Owo?
31 jul, 2012 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen