One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
13 aug, 2012 12:44 |
scarhead
Lärare |
Jag bet mig i handen ugh
OCH IGÅR BLEV JAG YR IBLAND ÄR DET INTE BRA FÖR HÄLSAN ATT VARA DIRECTIONER 13 aug, 2012 12:45 |
|
MonsterCookie
Elev |
scarhead
: du borde logga in på skype because reasonsto make this post 1D related, I give to you this flawless picture of niam having a moment in front of the whole freaking world ![]() wolfstar deserved better. 13 aug, 2012 12:48 |
|
IamAK
Elev |
såg dom nyss på reprisen... jag har inga ord. jag fangirlade inte lika mycket den här gången, men det här känns så sjukt stort att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.
som jag skrev på tumblr: why do i feel like 1D performing at the closing ceremonies of the olympics is the biggest thing that has happened in MY life? seriöst, haha. åh, det här är galet. 13 aug, 2012 13:14 |
|
Borttagen
|
Jag har ett långt jävla rivsår på armen. Jag grät och skakade i soffan. Jag fick ett totalt känsloutbrott när Niall sjöng in i kameran.
DET HÄR ÄR INTE HÄLSOSAMT FÖR MIG 13 aug, 2012 13:26 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ett långt jävla rivsår på armen. Jag grät och skakade i soffan. Jag fick ett totalt känsloutbrott när Niall sjöng in i kameran. DET HÄR ÄR INTE HÄLSOSAMT FÖR MIG du är inte ensam darling Kärlek till alla! 13 aug, 2012 13:26 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av scarhead :Harrys solo var en riktigt plot twist I was not expecting that han sjöng den inte ens Jag kände samma sak.. -_- Jag hoppade runt i vardagsrummet medans jag väntade.. och det blev bara nanananananananana.. MEN det var ett fantastiskt framträdande!
13 aug, 2012 13:30 |
|
M4L13
Elev |
ok, nu ska malie komma och störa allt ospratlol
jag fick bara en jäääääääättterandom tanke owO tänk om... tänk om 1d dansade balett och sjöng opera? owo AHAHHAHAHA gud vilken bild lol
13 aug, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: ok, nu ska malie komma och störa allt ospratlol jag fick bara en jäääääääättterandom tanke owO tänk om... tänk om 1d dansade balett och sjöng opera? owo AHAHHAHAHA gud vilken bild lol HAHAHAHAHA DU GER MIG MÄRKLIGA BILDER I HUVUDET LOL 13 aug, 2012 14:09 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av M4L13: ok, nu ska malie komma och störa allt ospratlol jag fick bara en jäääääääättterandom tanke owO tänk om... tänk om 1d dansade balett och sjöng opera? owo AHAHHAHAHA gud vilken bild lol bara för att jag försökte sjunga WMYB på opera vis typ tio minuter innan du skrev det Kärlek till alla! 13 aug, 2012 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen