@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Använd båda! Eller så lottar du Solkatten
Everything is Dramione and nothing hurts. 31 jul, 2012 13:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Jättemånga jag känner ska se jedward imorgon eller på torsdag. Why oh why bor jag inte i Stockholm Kommer de hit för den där festivalen eller? Fan att Stockholm alltid ska ligga för långt bort. Fml. Hur länge stannar de här? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 13:16 |
|
celina
Elev |
31 jul, 2012 13:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: Jättemånga jag känner ska se jedward imorgon eller på torsdag. Why oh why bor jag inte i Stockholm Kommer de hit för den där festivalen eller? Fan att Stockholm alltid ska ligga för långt bort. Fml. Hur länge stannar de här? Och vet du när deras turné är? :'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Jag behöver ett kladdkakerecept. Någon snäll själ?
31 jul, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag behöver ett kladdkakerecept. Någon snäll själ? Google is your best friend, my dear ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 13:19 |
|
M4L13
Elev |
31 jul, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har fått två myggbett nu under natten
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 13:27 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: Jättemånga jag känner ska se jedward imorgon eller på torsdag. Why oh why bor jag inte i Stockholm Kommer de hit för den där festivalen eller? Fan att Stockholm alltid ska ligga för långt bort. Fml. Hur länge stannar de här? Och vet du när deras turné är? :'D Skivsignering imorgon och festival på torsdag c: ![]()
31 jul, 2012 13:31 |
|
Freja
Elev |
Nån som vill köpa drakblod? Min drake Ginger dog nyss
Everything is Dramione and nothing hurts. 31 jul, 2012 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen