@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? Kanske ca 2g Okej, hur många random bronskort för 2g styck skulle du kunna tänka dig att sälja? ^^ 28 apr, 2012 23:25 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? Kanske ca 2g Okej, hur många random bronskort för 2g styck skulle du kunna tänka dig att sälja? ^^ Kanske runt 20st
28 apr, 2012 23:28 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? Kanske ca 2g Okej, hur många random bronskort för 2g styck skulle du kunna tänka dig att sälja? ^^ Kanske runt 20st Okej, så ska vi säga 20st för 40g? =) 28 apr, 2012 23:31 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? Kanske ca 2g Okej, hur många random bronskort för 2g styck skulle du kunna tänka dig att sälja? ^^ Kanske runt 20st Okej, så ska vi säga 20st för 40g? =) Ja
28 apr, 2012 23:32 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? Kanske ca 2g Okej, hur många random bronskort för 2g styck skulle du kunna tänka dig att sälja? ^^ Kanske runt 20st Okej, så ska vi säga 20st för 40g? =) Ja Gör det 28 apr, 2012 23:33 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av Twix: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? Kanske ca 2g Okej, hur många random bronskort för 2g styck skulle du kunna tänka dig att sälja? ^^ Kanske runt 20st Okej, så ska vi säga 20st för 40g? =) Ja Gör det Nu har jag gjort det
28 apr, 2012 23:35 |
|
Twix
Elev |
^ Köpt och tack!
28 apr, 2012 23:36 |
|
.:Elise:.
Elev |
29 apr, 2012 08:09 |
|
Borttagen
|
29 apr, 2012 08:16 |
|
moizen!!
Elev |
Albus 3 jag kan sälja hermoine om du vill?
May the force be with you..<3 29 apr, 2012 09:40 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen