Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 636 637 638 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Jag missade när de sjöng i os..ingen som har en video eller nåt? o.o
svt play!!

där sa du nåt!

men vilken av alla? o.o

13 aug, 2012 11:34

Bombarda
Elev

Avatar


Omfg jag hyperventlierar fortfarande typ
måste bara kolla om det igen^^
*stoolt directioner*

Kärlek till alla!

13 aug, 2012 11:53

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


You dont know you beautiful,thats what makes you beautiful -
Jag drömmde om Louis inatt btw..han var i mitt hus och jag frågade "Är det här på riktigt?" Och alla bara "Jaa!"
Så jag hoppade upp i hans famn och kramande honom o.O
Men det var inte sant..

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

13 aug, 2012 11:59

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead *:
JAG VET FORTFARANDE INTE HUR JAG SKA HANTERA MINA KÄNSLOR


SAMMA HÄR.


_SanD_ - tack, haha xD

13 aug, 2012 12:00

scarhead *
Lärare

Avatar

+1


Harrys solo var en riktigt plot twist
I was not expecting that
han sjöng den inte ens

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 aug, 2012 12:01

IamAK
Elev

Avatar


måste kolla på reprisen. när jag såg dom live gick allt skit fort och eftersom jag fangirlade så mycket kunde jag knappt koncentrera mig på uppträdandet.

13 aug, 2012 12:13

Bombarda
Elev

Avatar


jag har nog sett om framträdandet 7, spolar tillbaka hela tiden xD

tänk om dem skulle bli åksjuka, när dom åker runt :O hahahhaha ^^

Kärlek till alla!

13 aug, 2012 12:16

MonsterCookie
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ln2q5t6NDA1qafrh6.gif
Emotions, I am proud, can I die over Ed's performance, SPICE GIRLS, ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SiDE OF LIFE, Wonderwall, MUSE, Queen OCH Jessie J på samma gång, en fucking scenarbetare som steppar omkring med en snubbe i kostym, the fact that there was a niam moment and the whole world fucking saw it...
What can I say? I bow for you, UK.

wolfstar deserved better.

13 aug, 2012 12:35

Hp Luna
Elev

Avatar


De var bra på OS igår

Jag gillar inte 1D så mycket men vissa låtar är bra ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

13 aug, 2012 12:36

scarhead *
Lärare

Avatar

+1


Jag ska titta på deras uppträdande igen MEN MIN BROR MÅSTE GÅ FRÅN KÖKET FÖRST JAG TÄNKER INTE BÖRJA SKRIKA AV KÄNSLOR NÄR HAN ÄR I KÖKET

OCH NU HAR JAG BITIT MIG I HANDEN FÖR JAG INTE KUNDE KONTROLLERA MITT PIPANDE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 aug, 2012 12:36

1 2 3 ... 636 637 638 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.