One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: svt play!! Jag missade när de sjöng i os..ingen som har en video eller nåt? o.o där sa du nåt! men vilken av alla? o.o 13 aug, 2012 11:34 |
|
Bombarda
Elev |
Omfg jag hyperventlierar fortfarande typ
måste bara kolla om det igen^^ *stoolt directioner* Kärlek till alla! 13 aug, 2012 11:53 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
You dont know you beautiful,thats what makes you beautiful -
Jag drömmde om Louis inatt btw..han var i mitt hus och jag frågade "Är det här på riktigt?" Och alla bara "Jaa!" Så jag hoppade upp i hans famn och kramande honom o.O Men det var inte sant.. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 aug, 2012 11:59 |
|
IamAK
Elev |
13 aug, 2012 12:00 |
scarhead
Lärare |
13 aug, 2012 12:01 |
|
IamAK
Elev |
måste kolla på reprisen. när jag såg dom live gick allt skit fort och eftersom jag fangirlade så mycket kunde jag knappt koncentrera mig på uppträdandet.
13 aug, 2012 12:13 |
|
Bombarda
Elev |
jag har nog sett om framträdandet 7, spolar tillbaka hela tiden xD
tänk om dem skulle bli åksjuka, när dom åker runt :O hahahhaha ^^ Kärlek till alla! 13 aug, 2012 12:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
![]() Emotions, I am proud, can I die over Ed's performance, SPICE GIRLS, ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SiDE OF LIFE, Wonderwall, MUSE, Queen OCH Jessie J på samma gång, en fucking scenarbetare som steppar omkring med en snubbe i kostym, the fact that there was a niam moment and the whole world fucking saw it... What can I say? I bow for you, UK. wolfstar deserved better. 13 aug, 2012 12:35 |
|
Hp Luna
Elev |
13 aug, 2012 12:36 |
scarhead
Lärare |
Jag ska titta på deras uppträdande igen MEN MIN BROR MÅSTE GÅ FRÅN KÖKET FÖRST JAG TÄNKER INTE BÖRJA SKRIKA AV KÄNSLOR NÄR HAN ÄR I KÖKET
OCH NU HAR JAG BITIT MIG I HANDEN FÖR JAG INTE KUNDE KONTROLLERA MITT PIPANDE 13 aug, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

:

Mugglarportalen