@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Älskar dom tillsammans, men det hade varit bättre om det var jag och Draco ♥ Naae, han är Hermiones! Du kan få Tom Felton istället, om det är till nån tröst? Tom Felton om jag inte kan f¨Draco :c Jag minns när jag var 7 år och pappa läste Harry Potter för mig att jag alltid var så kär i Draco ♥ Draco in my heart forever. 31 jul, 2012 11:38 |
|
Borttagen
|
Pappa var i tidningen idag gtydligen.
31 jul, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Pappa var i tidningen idag gtydligen. Varför? 31 jul, 2012 11:42 |
|
LoonyMe
Elev |
31 jul, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: måste skriva måste skriva måste skriva måste skriva måste skriva vad? Måste få skriva vadå? Nu blev jag nyfiken! 31 jul, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Pappa var i tidningen idag gtydligen. Varför? potatis grejs. Det är tydligen dålig period för potatis. 31 jul, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Pappa var i tidningen idag gtydligen. Varför? potatis grejs. Det är tydligen dålig period för potatis. Aha xD Jag vill också vara med i tidningen för att det är potatisperiod ♥ 31 jul, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: måste skriva måste skriva måste skriva måste skriva måste skriva vad? Måste få skriva vadå? Nu blev jag nyfiken! novellnovellnovell :$ detgårinteallsbraochnublirjagbarafrustreradpåmigsjälv 31 jul, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Pappa var i tidningen idag gtydligen. Varför? potatis grejs. Det är tydligen dålig period för potatis. Aha xD Jag vill också vara med i tidningen för att det är potatisperiod ♥ haha, ok. 31 jul, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: måste skriva måste skriva måste skriva måste skriva måste skriva vad? Måste få skriva vadå? Nu blev jag nyfiken! novellnovellnovell :$ detgårinteallsbraochnublirjagbarafrustreradpåmigsjälv Vad heter din novell? 31 jul, 2012 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen