@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o 31 jul, 2012 10:05 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o Jo, det var ett riktigt drama :> Miyuki tog bort sin användare och skulle aldrig komma tillbaks, men så gjorde hon det i Miyuki igen, sen så tog hon bort Miyuki igen och var borta. Sen kom hon tillbaka som Tuggrus LunaLovegood1 ska väll komma hem idag också? Hur var semestern?
31 jul, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
Iiih, 100onde (säger man så) inlägget!
Känner för att skriva där här.. Iaf på ungefär ett halv år, (tror jag blev medlem i januari?!) har jag skrivit hundra inlägg! Nej jag skriver inte så ofta, får nog bättra på det! 31 jul, 2012 10:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o Jo, det var ett riktigt drama :> Miyuki tog bort sin användare och skulle aldrig komma tillbaks, men så gjorde hon det i Miyuki igen, sen så tog hon bort Miyuki igen och var borta. Sen kom hon tillbaka som Tuggrus aaaa, vad bra :> gud, jag har missat skitmycket irl också jag var på världens minsta ställe där biblioteket bara är öppet på torsdagar klockan 18.00-19.00 (!!!) och teven hade bara svt kananlerna.. så blähhh 31 jul, 2012 10:16 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o Jo, det var ett riktigt drama :> Miyuki tog bort sin användare och skulle aldrig komma tillbaks, men så gjorde hon det i Miyuki igen, sen så tog hon bort Miyuki igen och var borta. Sen kom hon tillbaka som Tuggrus aaaa, vad bra :> gud, jag har missat skitmycket irl också jag var på världens minsta ställe där biblioteket bara är öppet på torsdagar klockan 18.00-19.00 (!!!) och teven hade bara svt kananlerna.. så blähhh Tråkigt :> Låt mig vinna trollkarlsduellen, snälla :>
31 jul, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o Jo, det var ett riktigt drama :> Miyuki tog bort sin användare och skulle aldrig komma tillbaks, men så gjorde hon det i Miyuki igen, sen så tog hon bort Miyuki igen och var borta. Sen kom hon tillbaka som Tuggrus aaaa, vad bra :> gud, jag har missat skitmycket irl också jag var på världens minsta ställe där biblioteket bara är öppet på torsdagar klockan 18.00-19.00 (!!!) och teven hade bara svt kananlerna.. så blähhh Tråkigt :> Låt mig vinna trollkarlsduellen, snälla :> jaaa åh förlåt, jag råkade vinna xd utmana mig igen? 31 jul, 2012 10:18 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Borttagen: *har gjort* Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o Jo, det var ett riktigt drama :> Miyuki tog bort sin användare och skulle aldrig komma tillbaks, men så gjorde hon det i Miyuki igen, sen så tog hon bort Miyuki igen och var borta. Sen kom hon tillbaka som Tuggrus aaaa, vad bra :> gud, jag har missat skitmycket irl också jag var på världens minsta ställe där biblioteket bara är öppet på torsdagar klockan 18.00-19.00 (!!!) och teven hade bara svt kananlerna.. så blähhh Tråkigt :> Låt mig vinna trollkarlsduellen, snälla :> jaaa åh förlåt, jag råkade vinna xd utmana mig igen?
31 jul, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Har nyss puzzlat ihop ett iceage puzzel som man fick i ett flingpaket ♥ lol
31 jul, 2012 10:21 |
|
M4L13
Elev |
får panik för att Knizzlare inte är vaken cuz jag är så hemskt illa ute nu Knizzlare vakna jag har panik pappa kommer döda mig och grilla mig på spett fort nu logga in vakna hjälp mig wäääääh ;__________________;
31 jul, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Chattar med Draken Norbert
31 jul, 2012 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen