@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Tror inte det, men jag ska få ett paket ^^ Åh, vet du vad det är i det än...? :O Kan du inte baka tårta? Det är ju så gott...Och sedan kan jag transferera mig hem till dig och äta opp den? Har ingen aning! Ska baka kladdkaka tror jag Yeeeaaaay....Kladdkaka...Det är ju typ potterfansens nationalrätt...eller något...Perfekt på Harrys födelsedag och allt Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 31 jul, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
tack! 31 jul, 2012 00:40 |
|
accioron
Elev |
Sitter i sängen på landet and I don't know what to do, tbh. För typ sex år sedan köpte ett par ett hus några hus bort i vårt område här, och de skiljde sig kort därefter för mannen slog, hotades och var otrogen osv. Men nu har han börjat komma tillbaka och jag har hört i nästan en halvtimme en motorcykel åka fram och tillbaka tills att han stannar vid deras hus, och nu har jag hur länge som helst hört att de står och skriker på varandra och kastar saker och han hotar hennes kille och allting and oh dear, visste inte om jag skulle ringa polisen eller inte för man ser inte huset härifrån (för mycket skog). Nu verkar det ha kommit en ambulans eller polisbil dit and it's terrifying.
31 jul, 2012 00:43 |
|
Celebikai
Elev |
När jag var liten (eller inte liten, typ 11) så vågade jag inte sova pga mardrömmar
Ville bara få det sagt~ Nu ska jag försöka smsa en vän (HON SVARAR INTE OCH ÄR INTE INLOGGAD PÅ GSM hon är ju hemma från danmark???? ) och sen ska jag sova ^~^ (skoja, sover nästan aldrig efter klockan två) Intresseklubben kan anteckna att jag har mjölkat en ko när jag var 10. Mu. Edit: min vän svarar inte på sms men hon har skrivit i forum på gsm och postat saker på tumblr. Varför försvinner hon när jag behöVER HENNE ![]()
31 jul, 2012 01:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-31 kl. 01:25
|
|
Solkatten
Elev |
Ligger i min säng i mitt kolsvarta rum med min laptop på magen medan jag lyssnar på One Direction och läser 1D fanfics/oneshots. Hihi
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 01:23 |
|
Celebikai
Elev |
31 jul, 2012 01:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Intresseklubben kan anteckna att jag har mjölkat en ko när jag var 10. Mu. Läste det som att du hade stalkat en ko istället för mjölkat. HAHAHAH. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 01:29 |
|
Borttagen
|
I'm going to sleep. Insåg bara att jag börjar skolan om 21 dagar. Är glad för det, what's wrong?
31 jul, 2012 01:36 |
|
Solkatten
Elev |
Ni ska vara glada. Jag börjar skolan den 15 augusti! Seriöst?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 01:38 |
|
M4L13
Elev |
31 jul, 2012 01:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen