@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Writteninthemoonlight: Jag tror jag har blivit smått besatt av Buffy the vampire slayer, it's awesome! ♥ Yeay Välkommen in i klubben Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 30 jul, 2012 23:54 |
|
Dementoren
Elev |
30 jul, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
Nu har jag namnsdag!
30 jul, 2012 23:59 |
|
lillamymin
Elev |
Grattis på namsdagen Horn! Ska du äta tårta sen?
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 31 jul, 2012 00:00 |
|
Solkatten
Elev |
Vad handlar Buffy the vampire slayer om? O.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 00:04 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad handlar Buffy the vampire slayer om? O.o En tjej som är supercool, heter Buffy och kan döda vampyrer och demoner med sin fina lilla påle.... typ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 31 jul, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
Tror inte det, men jag ska få ett paket ^^ 31 jul, 2012 00:05 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror inte det, men jag ska få ett paket ^^ Åh, vet du vad det är i det än...? :O Kan du inte baka tårta? Det är ju så gott...Och sedan kan jag transferera mig hem till dig och äta opp den? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 31 jul, 2012 00:07 |
|
Solkatten
Elev |
GRATTIS HARRY POTTER OCH J.K. ROWLING PÅ FÖDELSEDAGEN!
Och grattis Horn på namnstagen! *** Varför får vissa paket och tårta på namnstagen? O.o Det är väl inget speciellt med den dagen? :s Jag vet inte varför man ens har det xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Tror inte det, men jag ska få ett paket ^^ Åh, vet du vad det är i det än...? :O Kan du inte baka tårta? Det är ju så gott...Och sedan kan jag transferera mig hem till dig och äta opp den? Har ingen aning! Ska baka kladdkaka tror jag 31 jul, 2012 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen