One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
vet inte hur mycket jag har missat i den här tråden nu eftersom både twitter och tumblr dampade loss igår och jag inte hann kolla alla sidor, dessutom var jag tvungen att stänga av datorn nån gång innan 11.
but let me just say... jag dog. asså jag har nog aldrig känt sådär innan. så fort jag såg killarna på tv skrek jag till lite men var tvungen att hålla tillbaka det så mina föräldrar inte tyckte jag var galen, men jag satt i princip i mitt rum och bara glodde på uppträdandet medan jag halvt hypeventilerade, knappt kunde andas och allmänt fangirlade. herregud asså. one direction var fucking med på OS slutningsceremonin bland en hel del legender dessutom, det är ju helt sjukt och fett coolt egentligen.... can't handle all the emotions. aaaaaaah! ville bara skriva av mig lite. och är riktigt stolt över killarna 13 aug, 2012 09:24 |
|
scarhead
Lärare |
13 aug, 2012 09:28 |
|
Quidditch
Elev |
känns som att deras uppträdande gjorde mig mer directioner än vad jag redan var..går de?
det är galet att man kan komma så långt på två år. jag är så jäkla stolt över att kunna kalla mig själv, directioner. ![]()
13 aug, 2012 09:28 |
|
scarhead
Lärare |
jag är så stolt över att killarna har blivit så stora på två år.
för ett år sedan hade det gått en månad sedan de blev ett band, och igår... så rullade de in (höhö) på en ''lastbil'' och sjöng sin första, egna singel tillsammans på OS. From the stairs, to the Olympics. 13 aug, 2012 09:32 |
|
Pixie
Elev |
SÅ JÄKLA STOLT. OMFG JAG KLARAR INTE AV DET. OOOOOOOONNNNNNEEEEEEEEE DDDIIIIRRREEECCTTTIIOOONNN!!!! god.
13 aug, 2012 10:17 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av IamAK: vet inte hur mycket jag har missat i den här tråden nu eftersom både twitter och tumblr dampade loss igår och jag inte hann kolla alla sidor, dessutom var jag tvungen att stänga av datorn nån gång innan 11. but let me just say... jag dog. asså jag har nog aldrig känt sådär innan. så fort jag såg killarna på tv skrek jag till lite men var tvungen att hålla tillbaka det så mina föräldrar inte tyckte jag var galen, men jag satt i princip i mitt rum och bara glodde på uppträdandet medan jag halvt hypeventilerade, knappt kunde andas och allmänt fangirlade. herregud asså. one direction var fucking med på OS slutningsceremonin bland en hel del legender dessutom, det är ju helt sjukt och fett coolt egentligen.... can't handle all the emotions. aaaaaaah! ville bara skriva av mig lite. och är riktigt stolt över killarna Det var fint skrivet
13 aug, 2012 10:24 |
|
Ginny00
Elev |
Även jag, som inte är directioner men tycker de är okej, måste säga:
DE ÄR KNAPPT VUXNA. Och så står de där, på OS, inför hur många personer som helst, vet att detta sänds på teve i hela världen.. och gör en briljant show. Jag är så imponerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 13 aug, 2012 10:30 |
|
Pixie
Elev |
13 aug, 2012 10:34 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag missade när de sjöng i os..ingen som har en video eller nåt? o.o
13 aug, 2012 11:11 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: svt play!!Jag missade när de sjöng i os..ingen som har en video eller nåt? o.o ♏︎ 13 aug, 2012 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen