@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Skulle jag kunna få köpa några Cho Chang av dig?
28 apr, 2012 11:18 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Har du något speciellt styckpris på vanliga bronskort? 28 apr, 2012 11:19 |
|
Millson Lovegood
Elev |
28 apr, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: Vad kostar dem?Jag säljer gärna Merlin, Artur Weasley och Michael Corner om någon vill köpa? 28 apr, 2012 11:30 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Köper gärna några Lockman och Vettlösa Wendelin kort!
28 apr, 2012 11:35 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Måste logga ut nu. Men jag köper gärna alla Pansy Parkinson som du vill sälja!
28 apr, 2012 11:44 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Någon som vill köpa något kort av mig? Kan jag få köpa 4 Snapes av dig? pris? ![]()
28 apr, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Ja, vad tycker du är ett lämpligt pris?Jag har inte varit hos drakhandlaren så jag vet inte vad som är vettigt.Hoppas att du inte lurara mig nu Skrivet av Borttagen: Säljer kvast ohc dunderklubbor!Föresten någon som vill ha 27,3 liter drakblod? Hur mycket säljer du blodet för? 28 apr, 2012 13:26 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av -Patronus-: Ja, vad tycker du är ett lämpligt pris?Jag har inte varit hos drakhandlaren så jag vet inte vad som är vettigt.Hoppas att du inte lurara mig nu Skrivet av Borttagen: Säljer kvast ohc dunderklubbor!Föresten någon som vill ha 27,3 liter drakblod? Hur mycket säljer du blodet för? hmm, jag vet inte. Jag tror att 27-28 liter brukar kosta ca 80 hos drakhandlaren iaf
28 apr, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: Skrivet av -Patronus-: Ja, vad tycker du är ett lämpligt pris?Jag har inte varit hos drakhandlaren så jag vet inte vad som är vettigt.Hoppas att du inte lurara mig nu Skrivet av Borttagen: Säljer kvast ohc dunderklubbor!Föresten någon som vill ha 27,3 liter drakblod? Hur mycket säljer du blodet för? hmm, jag vet inte. Jag tror att 27-28 liter brukar kosta ca 80 hos drakhandlaren iaf Jag kan köpa det för 80! 28 apr, 2012 13:31 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen