One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
13 aug, 2012 01:15 |
|
Bombarda
Elev |
you said WHUUUT?? *gets CRAZYYY* Kärlek till alla! 13 aug, 2012 01:16 |
|
Knizzlare
Elev |
jag vågar inte bli helt kfbjgnfsdlgn för jag är så rädd att det inte är sant DD: men hoppashoppashoppas! ♥ ![]()
13 aug, 2012 01:17 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Knizzlare: jag vågar inte bli helt kfbjgnfsdlgn för jag är så rädd att det inte är sant DD: men hoppashoppashoppas! ♥ let's hope tillsammans dude ! Kärlek till alla! 13 aug, 2012 01:17 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Knizzlare: jag vågar inte bli helt kfbjgnfsdlgn för jag är så rädd att det inte är sant DD: men hoppashoppashoppas! ♥ let's hope tillsammans dude ! Jaa! ![]()
13 aug, 2012 01:18 |
|
Quidditch
Elev |
Okej, satt och kollade på allting. hela sändningen.
För tt jag trodde de skulle sjunga alla tillsammans en gång till. MEN NEJ! aja, såg louis och hans blåa byxor på scenen i sluter. Worth THE waiting? YES ![]()
13 aug, 2012 01:21 |
|
Borttagen
|
död om det är sant så börjar jag gråta av lycka 13 aug, 2012 01:35 |
|
Knizzlare
Elev |
13 aug, 2012 01:39 |
|
Maharajah
Elev |
Alltså jag är så stolt över killarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
För lite mer än två år sedan så existerade inte ens One Direction. Då var de vanliga killar, precis som vilka killar som helst i våra skolor. Idag stod de och sjöng på OS. Det är så himla stort att jag inte vet vad jag ska göra. Jag bara satt där och försökte andas. Det är helt otroligt. Så himla, himla stolt att det inte finns ord så det räcker ♥ 13 aug, 2012 01:59 |
|
Pixie
Elev |
13 aug, 2012 09:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen