@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gud ja. Ska du börja på det? 30 jul, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Maisan: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Maisan: Ska jag ha Devote, Blogg.se, blogspot, eller Finest? vad tkr ni`? Blogg.se tänkte det också, alla vänner har ju lixom det, och det verkar enklast. Och man får ju knappt reklam som på typ devote. Fast många säger att de är bäst..men blogg.se blir det! blogg.se är det svåraste bloggen att använda, faktiskt. iaf när det gäller att fixa designen och sånt ------ KENT-KONSERTEN VAR DET FINASTE ♥♥♥♥ 30 jul, 2012 15:33 |
|
Regulus
Elev |
30 jul, 2012 15:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-30 kl. 15:38
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maisan: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Maisan: Ska jag ha Devote, Blogg.se, blogspot, eller Finest? vad tkr ni`? Blogg.se tänkte det också, alla vänner har ju lixom det, och det verkar enklast. Och man får ju knappt reklam som på typ devote. Fast många säger att de är bäst..men blogg.se blir det! blogg.se är det svåraste bloggen att använda, faktiskt. iaf när det gäller att fixa designen och sånt Blogg.se är helt klart bäst när det gäller designerna enligt mig. Bortsett från om man har wordpress med eget domän såklart. Men det är inte riktigt samma grej. Man kan ju göra så galet mycket med designen på blogg.se Tycker att bloggarna på devote, blogspot och finest ser likadana ut, bortsett från headern typ.
30 jul, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maisan: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Maisan: Ska jag ha Devote, Blogg.se, blogspot, eller Finest? vad tkr ni`? Blogg.se tänkte det också, alla vänner har ju lixom det, och det verkar enklast. Och man får ju knappt reklam som på typ devote. Fast många säger att de är bäst..men blogg.se blir det! blogg.se är det svåraste bloggen att använda, faktiskt. iaf när det gäller att fixa designen och sånt Blogg.se är helt klart bäst när det gäller designerna enligt mig. Bortsett från om man har wordpress med eget domän såklart. Men det är inte riktigt samma grej. Man kan ju göra så galet mycket med designen på blogg.se Tycker att bloggarna på devote, blogspot och finest ser likadana ut, bortsett från headern typ. Blogg.se är sjukt bäst 30 jul, 2012 15:37 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är uttråkad ;_; <//3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2012 15:40 |
|
Maisan
Elev |
30 jul, 2012 15:46 |
|
Regulus
Elev |
30 jul, 2012 15:48 |
|
Maisan
Elev |
Skrivet av Regulus: Jag lånade boken Barry Trotter på biblioteket Jag har! Och den äger
30 jul, 2012 15:50 |
|
Twix
Elev |
30 jul, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen