Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
9 jul, 2013 00:06 |
|
reckless
Elev |
Drew Holcomb And The Neighbors
CharmBlood26477 @ Pottermore 9 jul, 2013 00:19 |
|
Borttagen
|
"Idag mådde jag bra i några timmar. Det gjorde jag, verkligen. En viss persons närvaro är det enda som behövs för att jag ska le som en fåne, och befinna mig i någon sorts eufori-känsla. Jag uppskattar att han kommer hit så ofta han kan, det håller mina tankar borta. Eller, att ens tänka på honom håller mina tankar borta. Inte alltid, men för det mesta. Det känns som att han är för underbar för att vara sann."
(hittade det på min blogg från början av oktober, nästan för gulligt för att vara något som jag har skrivit... men kan iaf säga att personen i fråga är fortfarande jätteälskad av mig!) 9 jul, 2013 00:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Tarja Halonen (tar jag hallonen)
9 jul, 2013 19:10 |
|
JonatanDiggory
Elev |
[/size]
Airbus 9 jul, 2013 20:25 |
|
stellaa
Elev |
11 jul, 2013 22:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Eclipse
11 jul, 2013 23:35 |
|
Legenden
Elev |
11 jul, 2013 23:58 |
|
Verro_Luna
Elev |
12 jul, 2013 09:32 |
|
Bullen1
Elev |
27 jul, 2013 13:12 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen