@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det värt att ha en drake? ja! Okej, men är det bättre med en katt? 30 jul, 2012 12:45 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, drake är bättre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det värt att ha en drake? ja! Okej, men är det bättre med en katt?
30 jul, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Nej, drake är bättre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det värt att ha en drake? ja! Okej, men är det bättre med en katt? Vad har man katten till? ^^ 30 jul, 2012 12:46 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Borttagen: den bara sitter på profilen och chillar Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Nej, drake är bättre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det värt att ha en drake? ja! Okej, men är det bättre med en katt? Vad har man katten till? ^^
30 jul, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: den bara sitter på profilen och chillar Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Nej, drake är bättre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det värt att ha en drake? ja! Okej, men är det bättre med en katt? Vad har man katten till? ^^ Aha, matar man den? :s 30 jul, 2012 12:48 |
|
Caius
Elev |
De känner sig ensamma och vill lära känna nytt folk. Så om du har tråkigt får du gärna gå och hälsa på dem. Speciellt de två första, för de håller på och växer fortfarande. Om du är medlem på DrA så skulle jag gissa på att ingen har spelat deras lotterier idag, så då kanske du kan göra det också med lite tur. Och om du är medlem där så kan du gärna få skicka iväg vänförfrågningar till någon av dem, heh.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tänker så spara ihop så jag kan skaffa två till drakar där sedan när Thanar är i lite högre level och när Takaani har kommit upp i level 110. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 jul, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
När kommer drakhandlaren.
30 jul, 2012 12:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: När kommer drakhandlaren. Ingen som vet egentligen, han dyker upp lite då o då bara. man får leta. 30 jul, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: När kommer drakhandlaren. Ingen som vet egentligen, han dyker upp lite då o då bara. man får leta. Pallar inte xD 30 jul, 2012 12:58 |
|
Regulus
Elev |
Jag och min syster LoonyMe skulle skriva ner de äckligaste shippen vi kom på häromdan och alla innehöll Slingersvans eller Snape xd
30 jul, 2012 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen