@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Passar min lillasyster Hur gammal äör hon? tre 30 jul, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Passar min lillasyster jag också, men Hilda försvan... va duktigt jag är. 30 jul, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Någon som vill duellera?
30 jul, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vill duellera? har frågat nu! 30 jul, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som vill duellera? har frågat nu! Har gjor t 30 jul, 2012 12:38 |
|
Caius
Elev |
Jag har gått ned asmycket i vikt och jag hade inte ens planerat att göra det... När sommaren började vägde jag någonstans mellan 65,7-68,7... Ett par veckor innan jag åkte iväg till Närcon vägde jag 61,1... Nu sedan jag kom hem ifrån Närcon väger jag 59,1...
Känns inte bra, lol. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 jul, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som vill duellera? har frågat nu! Har gjor t yey!!! 30 jul, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Är det värt att ha en drake?
30 jul, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det värt att ha en drake? ja! 30 jul, 2012 12:39 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inne på DC och DrA ja. Är det värt att ha en drake? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 jul, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen