Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6336 6337 6338 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Regulus
Elev

Avatar


Jag älskar den här videon ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

30 jul, 2012 12:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag saknar dill99...!!♥

Vet du! Jag saknar dig jätte mycket!!!!! När du kommer hem från din semester har jag något till dig här ifrån Skåne! Jag saknar dig jätte mycket!!!! ♥♥♥

Åå, gud vad spännande!!!♥
Imorgon ska vi till Öland och kommer inte hem förns typ i helgen!!! Så jag kommer ju vara borta på din födelsedag!!!
I miss you!!♥
Elli Power!!

Ja jag vet!!!!! Men jag ska ha "barn"-kalas ( för mina kommpisar) lite senare! Snälla att du är hemma den 14 för det är då jag kanske ska ha det!!!!! Emme skulle också vara borta den första veckan så det är därför också!!
I Miss You!!! LOVE TO YOU ♥♥
Elli Power!!!!! Kramisar!!! ♥


Ja då är vi hemma!!♥

Elli Power!!♥♥

30 jul, 2012 12:16

Borttagen

Avatar


GRATTIS meeep ♥

30 jul, 2012 12:23

BlondaHermione
Elev

Avatar


Någon vänlig, flummig häxa som vill snacka via ugglepost?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

30 jul, 2012 12:24

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-30 kl. 12:25
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av BlondaHermione:
Någon vänlig, flummig häxa som vill snacka?

Inte jag, den 1 passar inte in på mig.

30 jul, 2012 12:24

BlondaHermione
Elev

Avatar


Haha, mst logga ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

30 jul, 2012 12:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av BlondaHermione:
Haha, mst logga ♥

Okej, ha ett bra liv

30 jul, 2012 12:27

Hermia
Elev

Avatar


Hur svårt ska det vara att få igen en dörr egentligen. Jag har hållt på i säkert tio minuter med att försöka stänga balkongdörren utan att lyckas

Once a MADling, always a MADling

30 jul, 2012 12:27

Borttagen

Avatar


Passar min lillasyster

30 jul, 2012 12:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Passar min lillasyster

Hur gammal äör hon?

30 jul, 2012 12:34

1 2 3 ... 6336 6337 6338 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.