@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
30 jul, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag saknar dill99...!!♥ Vet du! Jag saknar dig jätte mycket!!!!! När du kommer hem från din semester har jag något till dig här ifrån Skåne! Jag saknar dig jätte mycket!!!! ♥♥♥ Åå, gud vad spännande!!!♥ Imorgon ska vi till Öland och kommer inte hem förns typ i helgen!!! Så jag kommer ju vara borta på din födelsedag!!! I miss you!!♥ Elli Power!! Ja jag vet!!!!! Men jag ska ha "barn"-kalas ( för mina kommpisar) lite senare! Snälla att du är hemma den 14 för det är då jag kanske ska ha det!!!!! Emme skulle också vara borta den första veckan så det är därför också!! I Miss You!!! LOVE TO YOU ♥♥ Elli Power!!!!! Kramisar!!! ♥ Ja då är vi hemma!!♥ Elli Power!!♥♥ 30 jul, 2012 12:16 |
|
Borttagen
|
GRATTIS meeep ♥
30 jul, 2012 12:23 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jul, 2012 12:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-30 kl. 12:25
|
|
Borttagen
|
Inte jag, den 1 passar inte in på mig. 30 jul, 2012 12:24 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jul, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Haha, mst logga ♥ Okej, ha ett bra liv 30 jul, 2012 12:27 |
|
Hermia
Elev |
Hur svårt ska det vara att få igen en dörr egentligen. Jag har hållt på i säkert tio minuter med att försöka stänga balkongdörren utan att lyckas
Once a MADling, always a MADling 30 jul, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Passar min lillasyster
30 jul, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Passar min lillasyster Hur gammal äör hon? 30 jul, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen