@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är fint att du gör det, Elin. *klappar Horn på huvudet*Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Omg, me want! : D *hoppar upp och ner på ett väldigt underligt sätt*Jag sitter med mina hello kitty tofflor köpta på hm på barnavdelningen *.* Fast... Jag gillar egentligen inte Hello Kitty.. *_* Jag gör ♥
30 jul, 2012 11:46 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jul, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Det är fint att du gör det, Elin. *klappar Horn på huvudet* Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Omg, me want! : D *hoppar upp och ner på ett väldigt underligt sätt*Jag sitter med mina hello kitty tofflor köpta på hm på barnavdelningen *.* Fast... Jag gillar egentligen inte Hello Kitty.. *_* Jag gör ♥ Hello Kitty in my heart ♥ 30 jul, 2012 11:47 |
|
EmahS
Elev |
30 jul, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag saknar dill99...!!♥ Vet du! Jag saknar dig jätte mycket!!!!! När du kommer hem från din semester har jag något till dig här ifrån Skåne! Jag saknar dig jätte mycket!!!! ♥♥♥ Åå, gud vad spännande!!!♥ Imorgon ska vi till Öland och kommer inte hem förns typ i helgen!!! Så jag kommer ju vara borta på din födelsedag!!! I miss you!!♥ Elli Power!! Ja jag vet!!!!! Men jag ska ha "barn"-kalas ( för mina kommpisar) lite senare! Snälla att du är hemma den 14 för det är då jag kanske ska ha det!!!!! Emme skulle också vara borta den första veckan så det är därför också!! I Miss You!!! LOVE TO YOU ♥♥ Elli Power!!!!! Kramisar!!! ♥ 30 jul, 2012 11:49 |
|
Borttagen
|
Jag är tröööött
30 jul, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Var det någon på mugglis som var på Glassbonden kring 17.20 tiden igår.
30 jul, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Var det någon på mugglis som var på Glassbonden kring 17.20 tiden igår. Inte jag :c 30 jul, 2012 11:53 |
|
Conflate
Elev |
30 jul, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
"Harry Potter och den flammande toan" - Horn 30 jul, 2012 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen