@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
JAG VANDRAR MOT KEBNEKAISE PÅ TISDAG NÄSTA VECKA!! (eller om det är måndag, eller kanske onsdag, jag vet inte riktigt och ingen vill ge mig ett vettigt svar när jag frågar)
30 jul, 2012 04:00 |
|
M4L13
Elev |
30 jul, 2012 05:37 |
|
Knizzlare
Elev |
30 jul, 2012 05:49 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är fortfarande vaken O.o Har inte sovit någonting alls ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jul, 2012 05:52 |
|
Borttagen
|
Dethär är förmodligen sista gången jag sitter på mugglis... känns det som. Det känns som om jag kommer att överge er, att jag kommer smita iväg och aldrig mer komma tillbaka.
...jag kommer smita iväg och aldrig mer komma tillbaka... - ja, allt stämde utom det sista. Jag kommer smita, vara borta tre dagar och se komma tillbaka. Men bara det känns som att jag lämnar stället för gott, att jag är borta ifrån er i evigheter. Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jul, 2012 07:02 |
|
Sara Weasley!
Elev |
30 jul, 2012 07:08 |
|
MizzNina
Elev |
Allvarligt 13,5 timmar senare och jag rapar fortfarande paprika.
När ska jag lära mig att inte äta paprika. *plågas för evigt* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jul, 2012 07:31 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jul, 2012 08:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hmm, från 1045G till 75G på bara några minuter... men en hel del chokladkort rikare. Oj, jävlar. Några fler Voldemort? Två :3 Samlar du på chokladgrodor? Yep ^^ 30 jul, 2012 08:27 |
|
EmahS
Elev |
30 jul, 2012 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen