One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Det var riktigt häftigt att se dem där , tänk bara hur långt dem.kommit
Kärlek till alla! 12 aug, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Hahaha här kommer jag lite efter men bara visste att de skulle vara med xD
12 aug, 2012 22:36 |
|
scarhead
Lärare |
12 aug, 2012 22:39 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: jag började hoppa och skrika i soffan och pappa fick skrika åt mig att lugna ner mig, cuz it was impossible. IT WAS ONE MUTHAFUKKING DIRECTION! AMSKJDVFBPODIUSYGE FU PAPPPAAAAAA eveybody goes crazy when they see 'em. yes yes yes same here Mamma när jag grät: "Jag trodde du gillade dem? Borde du inte vara glad?" "MEN JAG ÄR GLAD JAG ÄR BARA SÅ STOLT *snyft snyft* JAG ÄLSKAR DEM SÅ MYCKET" Bror: "Tja, de var faktiskt ganska bra." Jag: "RÄTTA TAKTER DUDE!" WISH MY DAD WAS AS COOL AS UR MOM :C Me: OMG PAPPA DET ÄR DOM DET ÄR DOOOOM!!! *rage i soffan* Pappa: dom där? Me: JA FÖRFAN VADSATAN TRORDU? FLYGANDE ELEFANTER? Pappa: Dom var ju inte bra... Me: I don't know you dad.
12 aug, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
M4L13: min twittuh är i princip en bomb av regnbågsfärgade känslor just nu.
min mamma tycker att harry ser ut som en tjej :c 12 aug, 2012 22:54 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: M4L13: min twittuh är i princip en bomb av regnbågsfärgade känslor just nu. min mamma tycker att harry ser ut som en tjej :c omg, harry can't be the girl D: Han är ju pappan, Louis är mamman och Niall är deras barn! D: (btw, twittahname? 83 hahsgdioöp)
12 aug, 2012 23:17 |
|
Quidditch
Elev |
12 aug, 2012 23:26 |
|
Bombarda
Elev |
*hoppar upp och ner* gaah vad matilda längtaaar ! Kärlek till alla! 12 aug, 2012 23:28 |
|
Quidditch
Elev |
12 aug, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: M4L13: min twittuh är i princip en bomb av regnbågsfärgade känslor just nu. min mamma tycker att harry ser ut som en tjej :c omg, harry can't be the girl D: Han är ju pappan, Louis är mamman och Niall är deras barn! D: (btw, twittahname? 83 hahsgdioöp) HAHAHHA LOL får mig att tänka på den där OMG IT'S A NIALL-bilden xd @1Dvilma, KREATIVT VÄRRE! Men min förra konto blev hackat, så ja, det är därför. 12 aug, 2012 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen