@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Jag har världens sämsta humor.
Vart smått road att en på tv hette "Meeuw" i efternamn xD 29 jul, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Borde borsta tänderna medan jag önskar min lillasyster till Jupiter *-* Förlåt att jag frågar, men menar du med ditt användarnamn att du är hermione fast blont hår eller att hermione är blond (Knäpp) ? Du är inte knäpp, det är användarnamnet b.b pappa föreslog det -.- Förresten liknar du, eller i alla fall tjejen på din profilbild en tjej som gick på min vänelevsklass för länge sen OWO Okej 29 jul, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG SITTER HÄR OCH FANGIRLAR SÖNDER SNAAAART < 33333333333333333333333333 CLAAAAAAAAAAAARA ÄR HEMMAAAAA JA JAG VET OCH DET ÄR BARA FÖR AWESOME! DET ÄR OCKSÅ HELT AWESOME!!! 29 jul, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG SITTER HÄR OCH FANGIRLAR SÖNDER SNAAAART < 33333333333333333333333333 CLAAAAAAAAAAAARA ÄR HEMMAAAAA JA JAG VET OCH DET ÄR BARA FÖR AWESOME! DET ÄR OCKSÅ HELT AWESOME!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ♥ 29 jul, 2012 21:39 |
|
Flismos
Elev |
Hemskaste ljudet i världen -.-'
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 jul, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Rihanna och Eminem
29 jul, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2012 21:43 |
|
BlondaHermione
Elev |
Tänker på hur omogna killarna i min klass är.. Jag är ju jävligt mogen.
"MAMI, HAR DU GÖMT MIN SPADE?"
29 jul, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Har fixat om hela profilen nu! ;D
Och nu ska jag sovaa. Måste upp vid halv 6 imån. x3 29 jul, 2012 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

:
Mugglarportalen