@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
29 jul, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det! Och vad betyder det kära du. 29 jul, 2012 20:34 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: thisVaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det! jag åt en stor kulglass för en månad sedan jag har aldrig riktigt gillat vanilj lika mycket efter det 29 jul, 2012 20:35 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2012 20:35 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: "get the fuck out"Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det! Och vad betyder det kära du.
29 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: "get the fuck out" Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det! Och vad betyder det kära du. Otrevliga lilla typ 29 jul, 2012 20:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror du jag menade det? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: "get the fuck out" Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det! Och vad betyder det kära du. Otrevliga lilla typ
29 jul, 2012 20:38 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Tror du jag menade det? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: "get the fuck out" Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det! Och vad betyder det kära du. Otrevliga lilla typ Ja 29 jul, 2012 20:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: haha det var ju inte riktigt så jag menade xD och det vet du kära ud Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lovarto: Vi skall ha så kul xD vi kan äta massa skit och så xD Lejonet och Björnen och sånt ♥ Skrivet av Cara Riddle: I morgon kommer lovarto hit och ja jag behöver verkligen träffa kära Becka ♥ yaaaaaay! ♥ jag behöver träffa dig också! So fun! Vi behöver inte göra ett skiiiiiiiiiiiiiit xD HAAAAAAHAHAHAHHAHAH vi äter skit TT^TT So nice ♥ let's go buy it now ![]()
29 jul, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen