Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6319 6320 6321 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Conflate
Elev

Avatar

+2


Tack käära bromsar för att ni biter mig överallt, gör så min hand sväller upp och förstör mitt liv.

Sa jag att jag älskar er?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

29 jul, 2012 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Är assugen på kola. o.O

Jag med!
Haha, kanske borde införskaffas.

Jag kör på marängsvisch istället
Låter bra.

29 jul, 2012 20:04

Borttagen

Avatar


Jag fryser om tårna

29 jul, 2012 20:08

scarhead *
Lärare

Avatar


Tycker att många mugglisar borde komma på Pottermässan i september för jag kommer kanske komma ok

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

29 jul, 2012 20:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead *:
Tycker att många mugglisar borde komma på Pottermässan i september för jag kommer kanske komma ok

Jag SKA dit. Och jag SKA träffa dig!!!

29 jul, 2012 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av joel9324:
jag har köpt jätteweirda bönor med konstiga smaker.

Bertie botts bönor i alla smaker? o:

Akta dig för de blå bönorna

Hur smakar dom då?

29 jul, 2012 20:16

Ginny00
Elev

Avatar


När jag var bebis och skulle få mina första smakportioner gallskrek jag åt potatis, broccoli, majs och allt vad mamma försökte med. Till slut blev hon så desperat att hon tog till - dadam, vaniljglass! Det framkallade glädjetjut.

(Tycker fortfarande att jag var en supersmart bebis.)

29 jul, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
När jag var bebis och skulle få mina första smakportioner gallskrek jag åt potatis, broccoli, majs och allt vad mamma försökte med. Till slut blev hon så desperat att hon tog till - dadam, vaniljglass! Det framkallade glädjetjut.

(Tycker fortfarande att jag var en supersmart bebis.)

Hahah, vaniljglass! ♥

29 jul, 2012 20:30

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
När jag var bebis och skulle få mina första smakportioner gallskrek jag åt potatis, broccoli, majs och allt vad mamma försökte med. Till slut blev hon så desperat att hon tog till - dadam, vaniljglass! Det framkallade glädjetjut.

(Tycker fortfarande att jag var en supersmart bebis.)
Sitter här och äter vaniljglass nu.

nomnomnomnomnom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

29 jul, 2012 20:31

Borttagen

Avatar


Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det!

29 jul, 2012 20:31

1 2 3 ... 6319 6320 6321 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.