@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Tack käära bromsar för att ni biter mig överallt, gör så min hand sväller upp och förstör mitt liv.
Sa jag att jag älskar er?
29 jul, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter bra. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, kanske borde införskaffas. Skrivet av Borttagen: Är assugen på kola. o.O Jag med! Jag kör på marängsvisch istället 29 jul, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Jag fryser om tårna
29 jul, 2012 20:08 |
scarhead
Lärare |
29 jul, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead :Tycker att många mugglisar borde komma på Pottermässan i september för jag kommer kanske komma ok Jag SKA dit. Och jag SKA träffa dig!!! 29 jul, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Bertie botts bönor i alla smaker? o: Akta dig för de blå bönorna Hur smakar dom då? 29 jul, 2012 20:16 |
|
Ginny00
Elev |
När jag var bebis och skulle få mina första smakportioner gallskrek jag åt potatis, broccoli, majs och allt vad mamma försökte med. Till slut blev hon så desperat att hon tog till - dadam, vaniljglass! Det framkallade glädjetjut.
(Tycker fortfarande att jag var en supersmart bebis.) 29 jul, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: När jag var bebis och skulle få mina första smakportioner gallskrek jag åt potatis, broccoli, majs och allt vad mamma försökte med. Till slut blev hon så desperat att hon tog till - dadam, vaniljglass! Det framkallade glädjetjut. (Tycker fortfarande att jag var en supersmart bebis.) Hahah, vaniljglass! ♥ 29 jul, 2012 20:30 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: Sitter här och äter vaniljglass nu.När jag var bebis och skulle få mina första smakportioner gallskrek jag åt potatis, broccoli, majs och allt vad mamma försökte med. Till slut blev hon så desperat att hon tog till - dadam, vaniljglass! Det framkallade glädjetjut. (Tycker fortfarande att jag var en supersmart bebis.) nomnomnomnomnom
29 jul, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Vaniljglass är gott, bara man inte äter för mycket av det!
29 jul, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen