One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
12 aug, 2012 22:02 |
|
M4L13
Elev |
12 aug, 2012 22:03 |
|
scarhead
Lärare |
12 aug, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
THIS THIS THIS THIS JAG GRÅTER HAR ETT BLÖDANDE SÅR PÅ MIN ARM FÖR ATT JAG REV MIG NÄR JAG FÖRSÖKTE KONTROLLERA MINA KÄNSLOR JAG SATT OCH SKAKADE I SOFFAN SÅ STOLT SO PROUD E M O T I O N S 12 aug, 2012 22:21 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2012 22:22 |
|
M4L13
Elev |
jag började hoppa och skrika i soffan och pappa fick skrika åt mig att lugna ner mig, cuz it was impossible.
IT WAS ONE MUTHAFUKKING DIRECTION! AMSKJDVFBPODIUSYGE FU PAPPPAAAAAA eveybody goes crazy when they see 'em.
12 aug, 2012 22:24 |
|
Quidditch
Elev |
12 aug, 2012 22:28 |
|
Bombarda
Elev |
Gaaaaaaaaaaaaah!!!!!! Finner inga ord över hur stolt jag är !
Min syrra bara: det var.inte länge one ssssssssdirection sjöng, de sjöng väl inte ens en hel låt? Jag bara wtf? Kärlek till alla! 12 aug, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: jag började hoppa och skrika i soffan och pappa fick skrika åt mig att lugna ner mig, cuz it was impossible. IT WAS ONE MUTHAFUKKING DIRECTION! AMSKJDVFBPODIUSYGE FU PAPPPAAAAAA eveybody goes crazy when they see 'em. yes yes yes same here Mamma när jag grät: "Jag trodde du gillade dem? Borde du inte vara glad?" "MEN JAG ÄR GLAD JAG ÄR BARA SÅ STOLT *snyft snyft* JAG ÄLSKAR DEM SÅ MYCKET" Bror: "Tja, de var faktiskt ganska bra." Jag: "RÄTTA TAKTER DUDE!" 12 aug, 2012 22:29 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Quidditch: AHHHH när "NA NA NA NA NA NA NA NA NA" började dog jag inombords. you're not alone, sis... you're not alone...
12 aug, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen