@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av EmahS: Jävla SJ. Jag hade mitt hopp uppe. 12 timmar tåg utan en enda minuts försening på något tåg. Men nu en halvtimme. Kommer inte kunna käka förrän kvart i nio ♥ LOVE YOU SJ! Nu är vi lite vänner igen. De har kört in en kvart!
29 jul, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
ser på Blues Brothers 2.
29 jul, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2012 19:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-29 kl. 19:25
|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Kan någon komma och hjälpa mig med att plocka i ordning mitt rum? Sure, jag kommer om en kvart/tjugo-minuter! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 29 jul, 2012 19:24 |
|
LoonyMe
Elev |
hade bara tillgång till radio igår så nu ska jag kolla på os-invgningen
asdfghjkl grät när jk rowling läste </3
29 jul, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Är assugen på kola. o.O
29 jul, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är assugen på kola. o.O Jag med! 29 jul, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Samma här </3 29 jul, 2012 19:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alltså jag kommer säkert vara sjuk på qsm
29 jul, 2012 19:38 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av joel9324: OMG JAG ÅKER IGENOM LINKÖPING DÄR Regulus bor!!! Fast jag vet inte vilket hus eller något men jag är i Linköping!!!!! Jag bor inte i linköping... ehh.. xd jag bor i lidköping oj, lite fel hehe xD
29 jul, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen