@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Afturelding: Jag hatar femans svenska serier som Ullared och Färjan. Vem i hela friden bryr sig om vad svenskarna gör på på Finlandsbåten eller på lågprisvaruhus? Glöm inte bort Böda Camping! Det är hemskt. Det såg jag faktiskt inte någonting av, lika bra dock. Och den här serien de gjort med de från Ullared som är på resa... Vem bryr sig vad två boktavspersoner gör utomlands? MORGAN OCH CONNY eller vad dom nu heter, klarar inteee av det programeeeet ![]()
29 jul, 2012 17:51 |
|
scarhead
Lärare |
Om jag åker till Stockholm i september ska jag gå runt och skrika ''FLÖA PÅ DIG'' till si_tonks och MonsterCookie. ♥
29 jul, 2012 17:57 |
|
Ginny00
Elev |
Min mobil har 77 procents laddning kvar
IT'S MAGIIIC 29 jul, 2012 18:01 |
|
Millson Lovegood
Elev |
HEJ ALLIHOPA JAG ÄR FLUMMIG MIN STOL FLYGER IVÄG HOPPSAN DÄR SER MAN NU BLIR DET MITT 700ADE INLÄGG PARTY PARTY PARTY
tonfisk till alla! nej det blir för jobbigt ni kan få chokladgrodor istället noMNOMNOM HIHI CAPS LOCK ÄR SKOJIGT VET NI VAD ALLA MUGGLISAR NI ÄÖR BÄST FÖR NI TYP BRYR ER OCH ALLLLLLTTTT SÅNT DÄR SOM E BRAAAAAA HALLONPAJ KROKODILKROK HUNDAR PÅ MÅNEN SKA VI FÅ SE SNART LOL JAG HAR KUUUULLLLL VET NI VAD LÖL BETYDER??? LAUGHING ÖVERDRIVET LOUD PERCY ÄR BÄST. SÅ E HAN INTE DET :pPPPPpppPPpppPPPppppPPPPpppppPPPPPpppPPPP WOOOOO EN LÅNG TUNGA SKA JAG SLUTA SKRIVA NU? OCKEJ JAG GÅR OCH SKRIVER MENINGLÖSA INLÄGGG PÅ MARS DOOOOWWNNTOOOWN THINGS WILL BE GREAT
29 jul, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ DUMMA DUMMA MYGGOR BORT FRÅN SMÅLAND ERA DUMMA DUMMA SAKER!!!!! :@@@@@
29 jul, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
It's raning water, HALLELUJA
29 jul, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hmm, från 1045G till 75G på bara några minuter... men en hel del chokladkort rikare. Oj, jävlar. Några fler Voldemort? Två :3 Samlar du på chokladgrodor? 29 jul, 2012 18:22 |
|
Ginny00
Elev |
Vill duellera med folk i level 8-12 :3 UTMANA MIG.
29 jul, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Vill duellera med folk i level 8-12 :3 UTMANA MIG. Är tyvärr i level 1 ^^ 29 jul, 2012 18:23 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Vill duellera med folk i level 8-12 :3 UTMANA MIG. Är tyvärr i level 1 ^^ Hahah ajdå ;P 29 jul, 2012 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen