@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: speech! 26 apr, 2012 19:13 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? 26 apr, 2012 19:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden? Ja, självklart :> speech! 26 apr, 2012 19:19 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden? Ja, självklart :> Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart Hur mycket kostar han? ^^ 26 apr, 2012 19:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden? Ja, självklart :> Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart Hur mycket kostar han? ^^ 80g är bra, jag vill inte begära för mycket :> öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o om ja, 30g. om nej, typ 10g c: speech! 26 apr, 2012 19:24 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden? Ja, självklart :> Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart Hur mycket kostar han? ^^ 80g är bra, jag vill inte begära för mycket :> öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o om ja, 30g. om nej, typ 10g c: Okej, tackar. ^^ Jaa, skulle 20-25g funka? :> 26 apr, 2012 19:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden? Ja, självklart :> Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart Hur mycket kostar han? ^^ 80g är bra, jag vill inte begära för mycket :> öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o om ja, 30g. om nej, typ 10g c: Okej, tackar. ^^ Jaa, skulle 20-25g funka? :> du kan få den för 25 g speech! 26 apr, 2012 19:28 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ Ingen aning..O.O Jaa c: Men, eh, vad tycker du? xD Okej, har du något speciellt styckpris? Och säljer du John Williams? vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden? Ja, självklart :> Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart Hur mycket kostar han? ^^ 80g är bra, jag vill inte begära för mycket :> öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o om ja, 30g. om nej, typ 10g c: Okej, tackar. ^^ Jaa, skulle 20-25g funka? :> du kan få den för 25 g Gör det, tack! 26 apr, 2012 19:29 |
|
moizen!!
Elev |
Skrivet av Stinaa: Skrivet av moizen!!: Skrivet av Stinaa: Vill ha alla fyra moizen!!: Hur många kan jag köpa och till villket pris? Du kan få 3 för 9/10? Japp super bra! :-D Kan jag lägga upp nu? May the force be with you..<3 26 apr, 2012 19:29 |
|
Tittio
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Nej jag kan inte.20G då?
26 apr, 2012 19:31 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen