Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

1 2 3 ... 630 631 632 ... 2572 2573 2574
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

speech!

26 apr, 2012 19:13

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

26 apr, 2012 19:15

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden?
Ja, självklart :>

speech!

26 apr, 2012 19:19

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden?
Ja, självklart :>

Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart )

Hur mycket kostar han? ^^

26 apr, 2012 19:20

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden?
Ja, självklart :>

Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart )

Hur mycket kostar han? ^^

80g är bra, jag vill inte begära för mycket :>
öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o
om ja, 30g. om nej, typ 10g c:

speech!

26 apr, 2012 19:24

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden?
Ja, självklart :>

Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart )

Hur mycket kostar han? ^^

80g är bra, jag vill inte begära för mycket :>
öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o
om ja, 30g. om nej, typ 10g c:

Okej, tackar. ^^

Jaa, skulle 20-25g funka? :>

26 apr, 2012 19:25

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden?
Ja, självklart :>

Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart )

Hur mycket kostar han? ^^

80g är bra, jag vill inte begära för mycket :>
öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o
om ja, 30g. om nej, typ 10g c:

Okej, tackar. ^^

Jaa, skulle 20-25g funka? :>

du kan få den för 25 g ska jag sätta ut dem alla 3 för 105 på marknaden??

speech!

26 apr, 2012 19:28

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

Ingen aning..O.O
Jaa c:

Men, eh, vad tycker du? xD

Okej, har du något speciellt styckpris?
Och säljer du John Williams?

vad säljer folk drakblod för ens nuförtiden?
Ja, självklart :>

Det är så olika, vissa säljer för 30 medan andra för 100 x] Men vad skulle du tycka om 80g för båda flaskorna (om du säljer båda såklart )

Hur mycket kostar han? ^^

80g är bra, jag vill inte begära för mycket :>
öh, det är ju typ 7kt ovanligt, eller hur? O.o
om ja, 30g. om nej, typ 10g c:

Okej, tackar. ^^

Jaa, skulle 20-25g funka? :>

du kan få den för 25 g ska jag sätta ut dem alla 3 för 105 på marknaden??

Gör det, tack!

26 apr, 2012 19:29

moizen!!
Elev

Avatar


Skrivet av Stinaa:
Skrivet av moizen!!:
Skrivet av Stinaa:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av Stinaa:
Söker Lockman och Vettlösa Wendelin!!
jag har 8 wendelin! Du Kan få man 4
Hur mycke, och många vill du ha? ♥

Vill ha alla fyra för 8g?

moizen!!: Hur många kan jag köpa och till villket pris?

Du kan få 3 för 9/10?

Japp super bra! :-D

Kan jag lägga upp nu?

May the force be with you..<3

26 apr, 2012 19:29

Tittio
Elev

Avatar


Skrivet av -Patronus-:
Skrivet av Tittio:
Skrivet av -Patronus-:
Skrivet av Tittio:
Skrivet av -Patronus-:
Skrivet av Tittio:
Söker Hermione.

Hur mycket kan du betala?
18-20 g

23G?
Nej tack

20G då?
Nej jag kan inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.abload.de%2Fimg%2Ftheelderscrollsv_skyri6m7c.gif

26 apr, 2012 19:31

1 2 3 ... 630 631 632 ... 2572 2573 2574

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Du får inte svara på den här tråden.