@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
29 jul, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 'Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen. Samma här xD Me det är 27 grader o.o Och så ska i dit med den där familjen :c... Haha, okej, antar att... det inte låter så bra, eller...? x) Jag sa dit med mina två bästisar... som är syskon, höhö. Är dom tvillingar? Näe... En går i min klass och en är ett år äldre ^^ Men de kommer rätt bra överrens. Inte alltid, men oftast. Och ja - båda är helt amazing 8D Okej 29 jul, 2012 12:28 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Fuck the hell 29 jul, 2012 12:29 |
|
M4L13
Elev |
29 jul, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Just nu sitter jag i en bil påväg till glimingehus i Skåne! Hoppas det är fint! Om någon bor i Skåne och kan säga mig vart den bor och om den har vart där vore det välldigt kul! (( och luna99 hoppas att knaket slutar snart då! Vad roligt!! ((Men kära du, det kommer aldrig sluta. Ibland är det ju sköna knak, höhö Spänningarna släpper liksom)) (( JAJA men ändå när dem gör ont så ill jag att dem ska försvinna från min lilla elefant rummpa! *pekar oskyldigt mot ditt håll* Så Elli Power! 29 jul, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2012 12:30 |
|
Afturelding
Elev |
Jag som hoppades att det bara var 8 år försenat, att min uggla blivit uppäten av en drake eller något. ![]() ![]()
29 jul, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Jag som hoppades att det bara var 8 år försenat, att min uggla blivit uppäten av en drake eller något. Det är säkert ugglejäveln som har ätit upp din uggla. 29 jul, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Just nu sitter jag i en bil påväg till glimingehus i Skåne! Hoppas det är fint! Om någon bor i Skåne och kan säga mig vart den bor och om den har vart där vore det välldigt kul! (( och luna99 hoppas att knaket slutar snart då! Vad roligt!! ((Men kära du, det kommer aldrig sluta. Ibland är det ju sköna knak, höhö Spänningarna släpper liksom)) (( JAJA men ändå när dem gör ont så ill jag att dem ska försvinna från min lilla elefant rummpa! *pekar oskyldigt mot ditt håll* Så Elli Power! ((Hehe, ja men tack♥ XD Hur vet du vilket håll mit hem ligger?? Och hur vet du ens att jag är hemma?? *ser oskyldig ut* Elli Power!! 29 jul, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen