|
Borttagen
|
Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen.
29 jul, 2012 12:19
|
|
Borttagen
|
Det knakar i min rygg 
Fast inte lika mycket som när jag var hos kiropraktorn... 
29 jul, 2012 12:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen. '
Samma här xD
Me det är 27 grader o.o
29 jul, 2012 12:22
|
|
Borttagen
|
Jag skulle precis fixa min "happy box" och jag behövde papper, så jag tog min anteckningsbok som jag inte har använt på så där en månad eller mer... och nu när jag läste igenom allting som stod där, så upptäckte jag hur bra jag beskriver hur jag mår, och nu funderar jag på att ge den till min psykolog. Jag kommer antagligen behålla den själv, but still.
29 jul, 2012 12:22
|
|
Borttagen
|
Just nu sitter jag i en bil påväg till glimingehus i Skåne! Hoppas det är fint! Om någon bor i Skåne och kan säga mig vart den bor och om den har vart där vore det välldigt kul!
(( och luna99 hoppas att knaket slutar snart då!  ))
29 jul, 2012 12:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen. '
Samma här xD
Me det är 27 grader o.o
Och så ska i dit med den där familjen :c...
29 jul, 2012 12:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen. '
Samma här xD
Me det är 27 grader o.o
Och så ska i dit med den där familjen :c...
Haha, okej, antar att... det inte låter så bra, eller...? x)
Jag sa dit med mina två bästisar... som är syskon, höhö.
29 jul, 2012 12:24
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen. '
Samma här xD
Me det är 27 grader o.o
Och så ska i dit med den där familjen :c...
Haha, okej, antar att... det inte låter så bra, eller...? x)
Jag sa dit med mina två bästisar... som är syskon, höhö.
Är dom tvillingar?
29 jul, 2012 12:25
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Just nu sitter jag i en bil påväg till glimingehus i Skåne! Hoppas det är fint! Om någon bor i Skåne och kan säga mig vart den bor och om den har vart där vore det välldigt kul!
(( och luna99 hoppas att knaket slutar snart då!  ))
Vad roligt!!
((Men kära du, det kommer aldrig sluta. Ibland är det ju sköna knak, höhö
Spänningarna släpper liksom))
29 jul, 2012 12:25
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är skuggigt och vi ska åka till stranden, toppen. '
Samma här xD
Me det är 27 grader o.o
Och så ska i dit med den där familjen :c...
Haha, okej, antar att... det inte låter så bra, eller...? x)
Jag sa dit med mina två bästisar... som är syskon, höhö.
Är dom tvillingar?
Näe... En går i min klass och en är ett år äldre ^^
Men de kommer rätt bra överrens. Inte alltid, men oftast. Och ja - båda är helt amazing 8D
29 jul, 2012 12:26
|
Du får inte svara på den här tråden.