@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag hade en så förvirrande dröm inatt att jag blir trött bara av att tänka på den. Hur var drömmen? Eller du behöver inte svara om du blir trött av det Den innehöll ett gym, chips, ett uppbrunnet dagis, lösenord på datorer, Eric Saade, Anna Bergendahl, två hundar, en konstigt byggd säng, mina kusiner och någon som tvingade oss att fly. .-. Jag som trodde att min var helt konstig, när killen jag gillar blev attackerad av ett lejon, det var massa blod, men han klarade sig otroligt nog, hade bara ett stort plåster runt hela halsen, och jag fick någon sorts medicin mot jag-vet-inte-vad och så såg vi Tom Felton i fönstret och han ville hoppa. Ibland undrar jag varför man drömmer drömmar överhuvudtaget. Oj, jag minns aldrig vad jag drömmer ^^ 29 jul, 2012 11:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan man fråga sig.. Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag hade en så förvirrande dröm inatt att jag blir trött bara av att tänka på den. Hur var drömmen? Eller du behöver inte svara om du blir trött av det Den innehöll ett gym, chips, ett uppbrunnet dagis, lösenord på datorer, Eric Saade, Anna Bergendahl, två hundar, en konstigt byggd säng, mina kusiner och någon som tvingade oss att fly. .-. Jag som trodde att min var helt konstig, när killen jag gillar blev attackerad av ett lejon, det var massa blod, men han klarade sig otroligt nog, hade bara ett stort plåster runt hela halsen, och jag fick någon sorts medicin mot jag-vet-inte-vad och så såg vi Tom Felton i fönstret och han ville hoppa. Ibland undrar jag varför man drömmer drömmar överhuvudtaget. En del i drömmen var att jag hackade Eric Saades Facebookanvändare. OCH JAG GJORDE INTE ENS NÅGOT PÅ DEN. Haha omg.. fast jag skulle inte gjort det på riktigt heller. Tycker inte det är kul för en sekund. 29 jul, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Gissa vad jag kom på i morsen?
Jag ska på läger imorgon! Och har inte packat ett skit. Jag måste packa. packapackapacka. Åhh... Och nnu ska jag och simma med N och V ♥ Men sen då jag kommer hem måste jag packaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... 29 jul, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
Horn
Jag minns bara de konstigaste drömmar eller mardrömmar som jag vaknar av. Ginny00 Haha, bra där! 29 jul, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Jaha, jag minns när jag vaknar av dom just då, sedqan glömmer jag bort. NEJ FAN, vi ska åka och bada med deras familj snart. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 29 jul, 2012 12:07 |
|
Tuggrus
Elev |
Drömde om the 9th doctor och jag fram tills jag vaknade kl. 09 sedan när jag somnade om drömde jag om J.K Rowling..
MUMS! 29 jul, 2012 12:07 |
|
t i l d a
Elev |
29 jul, 2012 12:09 |
|
Borttagen
|
Varför kommer jag alltid på saker jag behöver från apoteket/vårdcentralen, på en söndag? Och det är just idag jag skulle behöva den lilla saken jag kom ihåg.
29 jul, 2012 12:09 |
|
Afturelding
Elev |
29 jul, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Jag har fastnat för jazz-musik O.o
29 jul, 2012 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen