Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6304 6305 6306 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Funderar på att gå och sova igen. Det kanske borde jag göra med tanken på hur jag egentligen mår.

Gör det När du vaknar kanske du mår mycket bättre? ♥


Det tror jag inte att jag gör. Det tar några dagar innan jag mår bättre.
But thank you! ♥

29 jul, 2012 11:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Funderar på att gå och sova igen. Det kanske borde jag göra med tanken på hur jag egentligen mår.

Gör det När du vaknar kanske du mår mycket bättre? ♥

Vad är du för sjuk? Jag är bara lite förkld och ont i halsen ♥

29 jul, 2012 11:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Funderar på att gå och sova igen. Det kanske borde jag göra med tanken på hur jag egentligen mår.

Gör det När du vaknar kanske du mår mycket bättre? ♥


Det tror jag inte att jag gör. Det tar några dagar innan jag mår bättre.
But thank you! ♥

Vad är du för sjuk? Jag är bara lite förkld och ont i halsen ♥


Det har mer med min psykiska hälsa att göra, men jag är nog förkyld också, har ont i halsen och har feber

29 jul, 2012 11:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Funderar på att gå och sova igen. Det kanske borde jag göra med tanken på hur jag egentligen mår.

Gör det När du vaknar kanske du mår mycket bättre? ♥


Det tror jag inte att jag gör. Det tar några dagar innan jag mår bättre.
But thank you! ♥

Vad är du för sjuk? Jag är bara lite förkld och ont i halsen ♥


Det har mer med min psykiska hälsa att göra, men jag är nog förkyld också, har ont i halsen och har feber

Jaha, krya på dig iallafall ♥ Och sov ut om du behöver det

29 jul, 2012 11:46

Borttagen

Avatar


Horn
Tack!
Krya på dig du med ♥

29 jul, 2012 11:47

Borttagen

Avatar


InspiredPsycho
Tack ♥ Ska dra och köpa halstabletter senare idag, nu ska jag dricka vatten!

29 jul, 2012 11:49

Ginny00
Elev

Avatar


Jag hade en så förvirrande dröm inatt att jag blir trött bara av att tänka på den.

29 jul, 2012 11:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag hade en så förvirrande dröm inatt att jag blir trött bara av att tänka på den.

Hur var drömmen? Eller du behöver inte svara om du blir trött av det

29 jul, 2012 11:52

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag hade en så förvirrande dröm inatt att jag blir trött bara av att tänka på den.

Hur var drömmen? Eller du behöver inte svara om du blir trött av det

Den innehöll ett gym, chips, ett uppbrunnet dagis, lösenord på datorer, Eric Saade, Anna Bergendahl, två hundar, en konstigt byggd säng, mina kusiner och någon som tvingade oss att fly.

.-.


29 jul, 2012 11:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag hade en så förvirrande dröm inatt att jag blir trött bara av att tänka på den.

Hur var drömmen? Eller du behöver inte svara om du blir trött av det

Den innehöll ett gym, chips, ett uppbrunnet dagis, lösenord på datorer, Eric Saade, Anna Bergendahl, två hundar, en konstigt byggd säng, mina kusiner och någon som tvingade oss att fly.

.-.



Jag som trodde att min var helt konstig, när killen jag gillar blev attackerad av ett lejon, det var massa blod, men han klarade sig otroligt nog, hade bara ett stort plåster runt hela halsen, och jag fick någon sorts medicin mot jag-vet-inte-vad och så såg vi Tom Felton i fönstret och han ville hoppa.

Ibland undrar jag varför man drömmer drömmar överhuvudtaget.

29 jul, 2012 11:57

1 2 3 ... 6304 6305 6306 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.