@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter87
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av harrypotter87: den här tråden är populärast på mugglis Ja, för här hänger jag i den skööööna tråden ha ha ha
29 jul, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Inte här 8D men jag råkar bo i Finland där det alltid ska vara ett förjävligt väder vid fel tidpunkt -.-" näpp, nu får det åsla hur.mkt som helst. Jag ska sova! Pratar du finländsk dialekt? 0: beror på, det finns massvis av olika dialekter 29 jul, 2012 10:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av harrypotter87: Skrivet av Borttagen: Skrivet av harrypotter87: den här tråden är populärast på mugglis Ja, för här hänger jag i den skööööna tråden ha ha ha Hehe 29 jul, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Saknar Aleander jättemycket!
Gör nästan tillomed ont. Har inte träffat henne på typ 3veckor! Döööör! 29 jul, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Saknar Emma så sjukt mycket ♥
29 jul, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Gaah, svettas ihjäl!
29 jul, 2012 11:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Skriver kontrakt i överflöd. le gah
29 jul, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Jag borde klä på mig
29 jul, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Funderar på att gå och sova igen. Det kanske borde jag göra med tanken på hur jag egentligen mår.
29 jul, 2012 11:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Funderar på att gå och sova igen. Det kanske borde jag göra med tanken på hur jag egentligen mår. Gör det 29 jul, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen