Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

1 2 3 ... 629 630 631 ... 2572 2573 2574
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Betala fortfarande upp till 100 galleoner för Erfa, och nästan lika mycket för John Williams!

Söker också en hög med kort för 20-40g ^^

Du kan få köpa John Williams av mig!!

För hur mycket? ^^

Öh... jag vet inte. xd
Kanske mellan 80-90 galleoner?

75? x]

78? x]

77? x]

77 och 8 siklar? x)

26 apr, 2012 17:45

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Betala fortfarande upp till 100 galleoner för Erfa, och nästan lika mycket för John Williams!

Söker också en hög med kort för 20-40g ^^

Du kan få köpa John Williams av mig!!

För hur mycket? ^^

Öh... jag vet inte. xd
Kanske mellan 80-90 galleoner?

75? x]

78? x]

77? x]

77 och 8 siklar? x)

Okej då ;p
Lägger du upp?

26 apr, 2012 17:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Betala fortfarande upp till 100 galleoner för Erfa, och nästan lika mycket för John Williams!

Söker också en hög med kort för 20-40g ^^

Du kan få köpa John Williams av mig!!

För hur mycket? ^^

Öh... jag vet inte. xd
Kanske mellan 80-90 galleoner?

75? x]

78? x]

77? x]

77 och 8 siklar? x)

Okej då ;p
Lägger du upp?

Kommer upp om cirka en minut! ^^

26 apr, 2012 17:48

Twix
Elev

Avatar


^ Tack!

26 apr, 2012 17:49

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Söker a l l t i d Blaise och Ernie. Någon som vill sälja ett gäng med kort?

(Lycka! Hittade TVÅ Blaise för 7g nyss i marknaden!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

26 apr, 2012 18:34

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag vill ha Umbridgekort!

without something there is no nothing

26 apr, 2012 18:46

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


säljer drakblod!!!

Li Jag säljer!!

speech!

26 apr, 2012 19:04

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

26 apr, 2012 19:05

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

speech!

26 apr, 2012 19:07

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
säljer drakblod!!!

Hur mycket och till vilket pris? ^^

Du kan titta på min profil, jag säljer allt pris har jag ingen aning, aldrig sålt drakblod förut.

Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris?

Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^

26 apr, 2012 19:10

1 2 3 ... 629 630 631 ... 2572 2573 2574

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Du får inte svara på den här tråden.