@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Betala fortfarande upp till 100 galleoner för Erfa, och nästan lika mycket för John Williams! Söker också en hög med kort för 20-40g ^^ Du kan få köpa John Williams av mig!! För hur mycket? ^^ Öh... jag vet inte. xd Kanske mellan 80-90 galleoner? 75? x] 78? x] 77? x] 77 och 8 siklar? x) 26 apr, 2012 17:45 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Betala fortfarande upp till 100 galleoner för Erfa, och nästan lika mycket för John Williams! Söker också en hög med kort för 20-40g ^^ Du kan få köpa John Williams av mig!! För hur mycket? ^^ Öh... jag vet inte. xd Kanske mellan 80-90 galleoner? 75? x] 78? x] 77? x] 77 och 8 siklar? x) Okej då ;p Lägger du upp? 26 apr, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Betala fortfarande upp till 100 galleoner för Erfa, och nästan lika mycket för John Williams! Söker också en hög med kort för 20-40g ^^ Du kan få köpa John Williams av mig!! För hur mycket? ^^ Öh... jag vet inte. xd Kanske mellan 80-90 galleoner? 75? x] 78? x] 77? x] 77 och 8 siklar? x) Okej då ;p Lägger du upp? Kommer upp om cirka en minut! ^^ 26 apr, 2012 17:48 |
|
Twix
Elev |
^ Tack!
26 apr, 2012 17:49 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Söker a l l t i d Blaise och Ernie. Någon som vill sälja ett gäng med kort?
(Lycka! Hittade TVÅ Blaise för 7g nyss i marknaden!)
26 apr, 2012 18:34 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill ha Umbridgekort!
without something there is no nothing 26 apr, 2012 18:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
26 apr, 2012 19:04 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: säljer drakblod!!! Hur mycket och till vilket pris? ^^ 26 apr, 2012 19:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Du kan titta på min profil, jag säljer allt speech! 26 apr, 2012 19:07 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kan titta på min profil, jag säljer allt Åh, jag vet inte, vad skulle du tycka är ett rimligt pris? Och när du säger att du säljer allt, menar du då att du säljer chokladgrodekort också? ^^ 26 apr, 2012 19:10 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen