My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
25 jul, 2012 22:11 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Miss_Green: JAG HAR OCKSÅ FUNDERAT PÅ DET.Jag vet inte om jag ska ha en not/G-klav eller typ något annat..
25 jul, 2012 22:13 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Miss_Green: JAG HAR OCKSÅ FUNDERAT PÅ DET. Jag vet inte om jag ska ha en not/G-klav eller typ något annat.. Oki ;; ![]()
25 jul, 2012 22:16 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jul, 2012 22:17 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Jag vet inte om jag ska ha en not/G-klav eller typ något annat.. Ska jag göra en not som cutiemark på dig? hej 25 jul, 2012 22:18 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Jag vet inte om jag ska ha en not/G-klav eller typ något annat.. Ska jag göra en not som cutiemark på dig? Ehm.. Ja, gör det ;; ![]()
25 jul, 2012 22:20 |
|
Ollis100
Elev |
Miss_Green: Här är den
![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? hej 25 jul, 2012 23:10 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! ;; ![]()
25 jul, 2012 23:19 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD EDIT: Iiiih, nu är jag fjärdeårselev! hej 25 jul, 2012 23:21 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? ![]() ;; ![]()
25 jul, 2012 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen