Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
Du har mer än 100 chokladgrodekort. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 19:28 |
|
Soz
Elev |
Falskt
Grön är din favorit färg? Sherlockian, Whovian etc. 13 jan, 2011 20:46 |
|
ikka
Elev |
13 jan, 2011 20:52 |
|
Soz
Elev |
Sant
Svart är bätte en brun? Sherlockian, Whovian etc. 13 jan, 2011 20:58 |
|
soratanaka
Elev |
.. Inget. Båda färgerna är väl ändå rätt bra att ha?
Hermione är smartare än Severus. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 21:17 |
|
Soz
Elev |
Sant, till en viss del ...
Merope Graut gjorde fel i att rymma med TD senior? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 14:18 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant. Fast bara att rymma med honom. Hon skulle ha rymt tycker jag , så som hon blev behandlad , men bar inte med Tom.
Du grät värre när Hedwig dog är när Snape dog? (Jag vet att jag är hemsk men när han dog så hade man inte fått reda på hur han verkligen var.) För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 14 jan, 2011 14:37 |
|
Soz
Elev |
Sant
Det var riktigt meningslös att Hedwig dog? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 14:43 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt; Allting har sin mening. Hur skulle det egentligen bli med Hedwig levandes, i resten av böckerna? 32, hahhaha.
Du tycker att Fawkes borde ha dykt upp igen och räddat Severus. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 18:53 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Falskt. Visst, jag grät då han dog, men om Fawkes kom skulle det inte kännas rätt.
Du tycker att Ginny och Harry passar bättre än Cho och Harry ![]() 14 jan, 2011 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen