Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
26 nov, 2011 16:21 |
|
Dramione99
Elev |
^^Ja, det blir man lätt, om bärettelsen är bra som den här! ♥
26 nov, 2011 16:22 |
|
Bombarda
Elev |
aaawe jag vet inte hur jag ska tack er! ♥
Kärlek till alla! 26 nov, 2011 16:23 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Bombarda: aaawe jag vet inte hur jag ska tack er! ♥ Det är inte du som ska tacka oss, det är vi som ska tacka dig. :] ♥
26 nov, 2011 16:24 |
|
Bombarda
Elev |
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Kärlek till alla! 26 nov, 2011 16:25 |
|
Draken Norbert
Elev |
26 nov, 2011 16:26 |
|
Dramione99
Elev |
Du behöver inte tacka oss! Vi får ju nya delar och du får kommentarerna!
Som Draken Norbert skrev borde vi tacka dig! Denna fanfic är otroligt inspererande för mig. Du har skapat en bärettelse som jag vill leva i! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 26 nov, 2011 16:27 |
|
Bombarda
Elev |
aawwe taack! jag blir jätte rörd
fast jag hoppas ni verkligen inte tar efter vad Conny gör när hon mår dålig, lova mig det! Det är inget bra sätt att göra på, tro mig. Man förstör sitt liv, istället för att prata och lösa problemen ♥ Kärlek till alla! 26 nov, 2011 16:30 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Bombarda: aawwe taack! jag blir jätte rörd fast jag hoppas ni verkligen inte tar efter vad Conny gör när hon mår dålig, lova mig det! Det är inget bra sätt att göra på, tro mig. Man förstör sitt liv, istället för att prata och lösa problemen ♥ Nejdå, inte i mitt fall iallfall. Känns dumt och göra på det sättet, även om man känner att man vill göra det.
26 nov, 2011 16:31 |
|
Bombarda
Elev |
precis♥
Men i detta kapitlet ville jag visa vad som verkligen kan hända, att man faktiskt kan dö om man skär för djupt Kärlek till alla! 26 nov, 2011 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen