Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
Jo, då hade dom iaf varit tillsammans, men jag kan inte tänka mig en värld utan nån av Twinsen..går bara inte SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 9 okt, 2011 12:09 |
|
Borttagen
|
George fick inte riktigt seja farväl
9 okt, 2011 12:15 |
|
Losa
Elev |
^
^ Precis... But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 9 okt, 2011 12:15 |
|
Borttagen
|
Håller med, du har en poäng men samtidigt skulle det bli alldeles för sorgligt.
Det visar också hur stark George är, som klarar av att leva vidare. Om båda hade dött så hade man inte tänk på att det. För hur jobbigt det än är så ska man inte ge upp, man ska leva vidare... 9 okt, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
Stackars George )'':
Fred har i alla fall Georges öra ♥ 9 okt, 2011 12:23 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med, du har en poäng men samtidigt skulle det bli alldeles för sorgligt. Det visar också hur stark George är, som klarar av att leva vidare. Om båda hade dött så hade man inte tänk på att det. För hur jobbigt det än är så ska man inte ge upp, man ska leva vidare... SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 9 okt, 2011 12:31 |
|
Borttagen
|
Det visar också hur hemskt det är. I många böcker slutar det ofta ganska lyckligt - de som står varandra allra närmast brukar inte dö. Men just den här boken delar på 2 stycken oskiljaktiga själar, det gör Rowling så fantastisk. Att hon kan skriva på det sättet...♥
9 okt, 2011 12:43 |
|
Sava1333
Elev |
Skrivet av Borttagen: Döda mig inte om det redan finns en liknande tråd, jag kunde i alla fall inte hitta någon... Jag kände att The ultimate twins förtjänade att få sig en egen tråd, so here we go. Fred & George, eller snarare Gred & Forge som de också kan kallas är enligt mig de bästa karaktärerna. Varför då? Jo, de tappar aldrig hoppet. Oavsett hur mörkt det ser ut så går de fortfarande runt och skämtar och sprider glädje omkring sig. "Why Are You Worrying About You-Know-Who? You Should Be Worrying About You-Know-Poo! The Constapation Sensation That's Gripping The Nation!" Det där var bara en av många underbara F & G moments, och you get the point, ey? De vågar även vara sig själva, de bryr sig inte ett dugg om vad folk tycker och tänker, de bara kör på. Jag beundrar verkligen deras självsäkerhet så det är också en anledning till att jag är helt in love with them. Okej, jag ska inte skriva något maraton-inlägg, så dags att börja avsluta. I alla fall, i den är tråden diskuterar vi allt som rör Gred & Forge, allt ifrån favoritcitat ur boken, deras bästa scener i filmerna eller bara hur otroligt awesome de här Så, time to begin! I solemny swear that I am up to no good! ahahahahaha Magic is life 9 okt, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
^
Spamma inte! 9 okt, 2011 16:14 |
|
Ascendio
Elev |
Fred och George är super roliga i femmans bok tycker jag!
Tom Felton, really beautiful.
9 okt, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen