Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MER! :O ♥
16 sep, 2011 18:46 |
|
moii
Elev |
Okej, jag blir så sjukt glad när jag läser era fina kommentarer ! :'
Sen är min fråga, vid kap 50, ska jag lägga ut allt på en gång, eller lite mindre så de kommer ut två-fem delar...? (Är inte säker, de kan bli mer än fem delar också, eller mindre...) Ni får försöka bestämma Nu kommer de lite till iaf! ________________________________________________ Kapitel 46 Luna såg dom kramas igen, och denna gången blev hon riktigt arg. Hon sprang fram till dom, Draco såg otroligt förvånad ut, men Pansy såg mer road ut. Luna gick fram till Draco men sa ingenting. Utan bara tittade in i Dracos fina ögon ett långt tag. Sen gick hon snabbt där i från. Hon hörde Ginny och Jane komma i mot henne, men hon gick åt ett annat håll. Hon ville vara ensam, visst, Draco hade gjort slut med henne, okej. Men det är inte okej att han bara går till Pansy direkt, tänkte Luna. Han sa att han inte tyckte om Pansy ju! Luna tittade upp och såg att det inte var Jane eller Ginny, utan det var Draco. Han såg glad ut, på något konstigt sett, som Luna aldrig förr sett. Han började prata: - Och varför ser du så ledsen ut då?, fräste han, det var inte hans vanliga röst, denna rösten var mer spydig och elak. - Jag trodde... Du sa ju att..., började Luna. - Att vad då?, sa Draco spydigt. - Att du inte... gillar... Pansy, fortsatte Luna svagt. - Hah, den gick du på, hon är den enda, förstå det, sa han med en hånfull röst. Luna tittade på Draco, sedan gick hon snabbt där i från, hon gick till Jane och Ginny och berättade allt. Båda verkade bli väldigt förvånade. - Vilken skitstövel han är, strunta bara i honom, sa Ginny tröstande. - Jag... jag ska göra det, nästan snyftade Luna fram. - Men det... det var något som var... konstigt med honom, han var inte som... han brukar, fortsatte Luna att snyfta fram. - Jag vet inte Luna, men detta kanske är hans riktiga jag, sa Jane försiktigt. Luna blängde på henne en kort stund eftersom Luna visste att Jane har gillat, eller gillar Draco. Alla tre gick in i slottet och satte sig och kollade igenom deras växande berg med läxor. Det var uselt att ha läxor på lördagar, men dom var tvungna för att få bra betyg. När dom tillslut var klara med läxorna spelade dom lite trollkarlsschack. Luna kunde inte riktigt släppa vad Draco sagt, men försökte inte tänka mer på honom. Hon undrade om han tog allt på skoj, när dom var tillsammans. Han verkade så glad, när dom var hemma hos henne på jullovet. Vad hade hänt med honom. Hon hade nästan glömt bort Blaise just nu, det var så mycket tankar som snurrade runt i hennes huvud just nu. Ginny och Jane spelade själva just nu, Luna förlorade förra gången. Hon tittade ut genom fönstret och såg Blaise en liten bit utanför slottet, själv. Hon reste sig snabbt och Ginny och Jane kollade upp. - Vart ska du?, frågade Ginny förvånat. - Öh... Ska snacka med Blaise, sa Luna och gick snabbt ut. ________________________________________________ Hoppas att detta slutet inte stör er lika mycker.... ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 16 sep, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
åååh Luna ♥ Blaise
awesome 16 sep, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Fooortsätt nu!
![]() 16 sep, 2011 19:23 |
|
Josie Malfoy
Elev |
GAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ge mig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 16 sep, 2011 20:06 |
|
Sky.
Elev |
Såååå grymt bra. MEER!
16 sep, 2011 20:15 |
|
Incendio
Elev |
bra
16 sep, 2011 20:36 |
|
amanda1104
Elev |
den är bra men fortsätt att skriva du kan ju
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 sep, 2011 20:39 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Såååååå bra!!!!!!!!!!
När kommer det mer ????? 23 september <3 16 sep, 2011 20:45 |
|
Bling
Elev |
16 sep, 2011 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen