Everything is not what it seems
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Everything is not what it seems
|
Borttagen
|
Ulf klättrade efter Brie Ben var lite tveksam då han var lite flygrädd av sig. Isabella väntade på att Ulf och Brie skulle komma högre upp innan hon började klättra.
23 dec, 2015 22:08
|
|
Borttagen
|
Brie kom upp till helikoptern. En 15 årig tjej såg mot dem. Hon hade rött kort hår och glasögon. Brie låg lite grann då hon såg tjejen.
"det var länge sen" sa Brie
Tjejen nickade.
"5 årsen för att vara mer exakt" sa Den rödhåriga tjejen.
23 dec, 2015 22:13
|
|
Borttagen
|
" Ärs vad fan vad kan hända " sa Ben till sig sjäv och började klättra upp. Han var dock smått nervöst över att det var Hydra han skulle åka med Hydra och Shield var ju fiender sedan ja sen hur långt bakåt han kunde minnas. Isabella såg sig om i helikoptern då hon kom upp i den hon hade aldrig driekt åkt i nån helikopter förut.
23 dec, 2015 22:23
|
|
Borttagen
|
"så är de här dina vänner?" frågade den rödhåriga tjejen lite osäkert med en Finsk dialekt.
"ja det kan man nog säga" sa Brie och log lite grann.
23 dec, 2015 22:26
|
|
Borttagen
|
Ulf och Ben kom snart upp i helikoptern Ben försökte vara lugn men var lite svårt.
23 dec, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
"är alla uppe nu?" frågade Tjejen med sin finska dialekt.
"ja nu är alla det" sa Brie.
Tjejen såg sig smått omkring.
"Var är Maxy?" frågade Tjejen osäkert.
"um...." sa Brie
23 dec, 2015 22:32
|
|
Borttagen
|
" Gissar att det är Nova ni menar låt säga han verka älska att hamna i trubbel " sa Ulf
" Och han är i ett stort stort trubbel nämligen Shield " sa Ben och log lite smått åt namnet Maxy.
23 dec, 2015 22:34
|
|
Borttagen
|
Tjejen började att styra helikoptern.
"Shield kommer få stora problem" sa Tjejen allvarligt.
Brie log lite smått och satte sig ner.
23 dec, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
Ulf och Isabella satte sig ner och Ben gjorde det också
" Um en varning de har ofta igång sin skyddsbariär eller något larmsystem påslaget i området som larmar om någon fiender kommer " sa Ben och såg på tjejen.
23 dec, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
"ta det lugnt. Vi Hydra är experter på sånt här" sa Tjejen och log lite smått. Hon rättade till sina glasögon och landade helikoptern vid havet.
"följ med mig" sa Tjejen med sin finska dialekt och började att gå ut ur helikoptern. Brie log lite grann och följde efter Tjejen
23 dec, 2015 22:43
|
Du får inte svara på den här tråden.