the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Det kommer det göra ha en känsla för det " sa Isac och log lite
" Måste föresten gå ha saker att fixa " sa Isac och reste sig timmarna sprang iväg och de kom ännu närmare fullmånsdagen för varje minut som gick.
12 nov, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
"Jag undrar vad han ska göra ?" sa Jasper lite nyfiket.
12 nov, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
" Ja du får nästan lust att spinonrea " sa Sai och log lte.
12 nov, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
"ska vi följa efter honom?" frågade Jasper nyfiket
12 nov, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
" Varför inte " sa Sai som nu var intresserad av Isac kropp mer nu än han var intresserad av yukikos kropp
12 nov, 2015 22:54
|
|
Borttagen
|
"låt oss gå då" sa Jasper och började att gå iväg.
12 nov, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
Sai gick efter han såg Isac längre fram i korridoren
" Hm låt mig se behöver Salt nån form av kedja " mumlade Isac för sig själv
12 nov, 2015 23:03
|
|
Borttagen
|
Jasper gömde sig lite grann och såg nyfiket mot Isac.
"vad gör han?" frågade Jasper lågt.
12 nov, 2015 23:14
|
|
Borttagen
|
" Ingen aning något skumt " sa Sai. Isac hittade der han behövde och gick till sitt rum och log allt nästan förberett.
12 nov, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
" han verkar förbereda för någonting"sa Jasper lite lågt.
13 nov, 2015 08:15
|
Du får inte svara på den här tråden.