Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
en splixson såg mot Iwie.
"om du letar efter Ciefie så finns hon vid sjön med sina två bröder" sa en Splixson
17 sep, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
" Okej tack " sa Iwie och började gå mot sjön han fixade med lite räkningar medans han gick mot sjön.
17 sep, 2015 17:45
|
|
Borttagen
|
Uno & muxilf satt & surade vid sjön.
"åh jag hoppas mamma & pappa kommer snart" sa Ciefie med en suck.
17 sep, 2015 17:47
|
|
Borttagen
|
" Miss Ciefie kan jag få prata med dig ?" Frågade Iwie och såg på Ciefie. Han ville få med henne utan bråk.
17 sep, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
"Ja jag antar det eftersom du gör det nu" sa Ciefie en aning misstänksamt.
17 sep, 2015 17:51
|
|
Borttagen
|
" Skulle önska att prata i enrum " sa Iwie och log vänligt.
17 sep, 2015 17:54
|
|
Borttagen
|
"kan inte. Om jag lämnar mina bröder ensamma i tio minuter så kommer de att börja bråka igen. så om du vill säga något kan du lika göra det här" sa Ciefie.
17 sep, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
" Då får jag göra på det här sättet " sa Tiwi och tog fram en liten påse och slängde den så den kom mellan Ciefie och hennes tvilling syskon. Sömnmedel kom upp ur påsen.
17 sep, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Syskonen hann inte att reagera utan somnade alla tre ganska snabbt.
17 sep, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
Tiwi drog med Ciefie och fick in henne i skeppet han såg sen sig omkring och kom ihåg att mästaren hade sin favorit bakelse härifrån han tog sig till ett konditori och köpte lite såna bakelser.
17 sep, 2015 18:06
|
Du får inte svara på den här tråden.