ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Will
"Kom hem till mig så berättar jag mer där! Det är ganska nära där jag bor!" Sade jag till Joey. 20 aug, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag hör tydligt vad Will säger i tystnaden och följer efter Joey ut genom dörren. 20 aug, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag och gwen sticker till huset. 20 aug, 2015 20:52 |
|
Borttagen
|
Will
Jag går ut och kollar efter dem. 20 aug, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag hälsar på will. (sorry för kort, men det händer ändå inget roligt.) 20 aug, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
Will
"Hejsan!" Sade jag. 20 aug, 2015 20:55 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag drar upp mobilen, och messar till Will. POLISEN ÄR VID HOGWARTS! STICK TILL HAGRIDS STUGA! skriver jag snabbt, medans vi fortsätter att springa. Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Hej," säger jag till Will som står i dörröppningen när vi kommer hem till honom. 20 aug, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
Will
Jag hör hur mobilen plingar till. Jag kollar snabbt på meddelandet. "Kom, vi har bråttom!" Sade jag. 20 aug, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag och Joey följer med Will mot skogen som tornar upp sig vid slutet av gatan. Där finns inga gatlyktor och det blir mörkt snabbt. 20 aug, 2015 21:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen