Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 62 63 64 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
"Kom hem till mig så berättar jag mer där! Det är ganska nära där jag bor!" Sade jag till Joey.

20 aug, 2015 20:49

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag hör tydligt vad Will säger i tystnaden och följer efter Joey ut genom dörren.

20 aug, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


Joey

Jag och gwen sticker till huset.

20 aug, 2015 20:52

Borttagen

Avatar


Will
Jag går ut och kollar efter dem.

20 aug, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


Joey

Jag hälsar på will.

(sorry för kort, men det händer ändå inget roligt.)

20 aug, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


Will
"Hejsan!" Sade jag.

20 aug, 2015 20:55

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag drar upp mobilen, och messar till Will.
POLISEN ÄR VID HOGWARTS! STICK TILL HAGRIDS STUGA! skriver jag snabbt, medans vi fortsätter att springa.

Go Fuck yourself you damn cereal

20 aug, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


Gwen
"Hej," säger jag till Will som står i dörröppningen när vi kommer hem till honom.

20 aug, 2015 21:00

Borttagen

Avatar


Will
Jag hör hur mobilen plingar till. Jag kollar snabbt på meddelandet.
"Kom, vi har bråttom!" Sade jag.

20 aug, 2015 21:01

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag och Joey följer med Will mot skogen som tornar upp sig vid slutet av gatan. Där finns inga gatlyktor och det blir mörkt snabbt.

20 aug, 2015 21:06

1 2 3 ... 62 63 64 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.