Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Priim
"Det visste jag inte" Sa jag och log försiktigt. Nej det var inte rätt tillfälle att le nu. Taxin som vi skulle åka med kom. 11 aug, 2015 10:40 |
|
Borttagen
|
Elli
Alla satte sig i taxin. 11 aug, 2015 10:41 |
|
Borttagen
|
Priim
Taxin åkte iväg. 11 aug, 2015 10:42 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
Jag snyftade när jag såg huset försvinna. Visst var det förknippat med en massa dåliga minnen, men samtidigt mindes jag hur mycket pappa hade jobbat med det. Han älskade det huset. Och nu var det förstört. Allt var förstört.
11 aug, 2015 11:41 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag var tyst hela resan. Azia snygåftade lite, jag kramade henne. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 12:09 |
|
smörbyttan
Elev |
Tink
Jag satt bredvid Josse och Azia i basätet men brydde mig inte riktigt om dom. Jag brydde mig inte om någon, det var mitt fel. Jag vet inte hur men det kändes som om att jag bar skulden. Jag bestämde mig för att aldrig prata mer
11 aug, 2015 12:22 |
|
Borttagen
|
Elli
Taxin stannade. Jag bara grät. Pappa. Död. Jag hade inte förstått det förns nu. 11 aug, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
Will
Jag steg långsamt ur taxin. Varför var jag här idag? 11 aug, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
Priim
Jag gick ur taxin. Kyrkan var fin. Men inom mig fans bara svart. 11 aug, 2015 18:02 |
|
queenmalfoy
Elev |
(Jag har varit borta och missat allting så jag börjar här)
Mamma/Mattan Kyrkan var väldigt vacker, men jag kunde ändå inte le. ![]()
11 aug, 2015 21:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen