Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Oooj", säger jag.
14 okt, 2015 19:29 |
|
ellisen05
Elev |
" Det gick enkelt." säger jag och ler.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 15 okt, 2015 16:07 |
|
Borttagen
|
"Såklart", svarar jag.
15 okt, 2015 18:46 |
|
ellisen05
Elev |
" Då går vi och lånar boken!" säger jag stolt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 15 okt, 2015 19:08 |
|
Borttagen
|
"Jaa", säger jag och skyndar till biblioteket.
15 okt, 2015 19:09 |
|
ellisen05
Elev |
Vi lånade snabbt boken.
" Men vart ska vi blanda den så att ingen märker oss?" frågade jag Tilde. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 15 okt, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
"Kanske... kanske vid-behov-rummet?" Frågar jag.
15 okt, 2015 19:12 |
|
ellisen05
Elev |
" Jag har inte särskilt stor kärlek för det rummet just nu men, visst." säger jag.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 15 okt, 2015 19:15 |
|
Borttagen
|
"Åh... ja men, rummet tar väl en annan form", säger jag.
15 okt, 2015 19:16 |
|
ellisen05
Elev |
" Jag vet, men jag gillar det ändå inte." sa jag skeptiskt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 15 okt, 2015 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen