Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 62 63 64 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag reste mig och skyndade ut ur grottan.
Vad har jag gjort tänkte jag.

29 mar, 2014 10:20

Borttagen

Avatar


"Jag mår fint" sa jag och log. "Bättre än nånsin."

29 mar, 2014 11:32

Borttagen

Avatar


Jag gick inte in i grottan för jag kunde inte så Katie i ögona.
- Katie mår du bra? Ropade jag.

29 mar, 2014 11:48

Borttagen

Avatar


"Ja då!" ropade jag. "Tack igen!"

29 mar, 2014 12:06

Borttagen

Avatar


- Jag är så ledsen Katie, grät jag.

29 mar, 2014 12:18

Borttagen

Avatar


"Inte jag" sa jag och log igen.

29 mar, 2014 12:20

Borttagen

Avatar


- Hur kan du vara glad när jag nästan dödade dig, skrek jag.

29 mar, 2014 12:22

Borttagen

Avatar


"Nu skriker du igen" sa jag. "Är det en vana hos dig?"

29 mar, 2014 12:23

Borttagen

Avatar


- Vad är det för fel på dig, skrek jag.

29 mar, 2014 12:24

Borttagen

Avatar


"Igen" sa jag och skrattade. "Jag förstår om du är arg, fortsätt md det. Det är bra att uttrycka sina känslor."

29 mar, 2014 12:26

1 2 3 ... 62 63 64 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.