Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
Jag reste mig och skyndade ut ur grottan.
Vad har jag gjort tänkte jag.
29 mar, 2014 10:20
|
|
Borttagen
|
"Jag mår fint" sa jag och log. "Bättre än nånsin."
29 mar, 2014 11:32
|
|
Borttagen
|
Jag gick inte in i grottan för jag kunde inte så Katie i ögona.
- Katie mår du bra? Ropade jag.
29 mar, 2014 11:48
|
|
Borttagen
|
"Ja då!" ropade jag. "Tack igen!"
29 mar, 2014 12:06
|
|
Borttagen
|
- Jag är så ledsen Katie, grät jag.
29 mar, 2014 12:18
|
|
Borttagen
|
"Inte jag" sa jag och log igen.
29 mar, 2014 12:20
|
|
Borttagen
|
- Hur kan du vara glad när jag nästan dödade dig, skrek jag.
29 mar, 2014 12:22
|
|
Borttagen
|
"Nu skriker du igen" sa jag. "Är det en vana hos dig?"
29 mar, 2014 12:23
|
|
Borttagen
|
- Vad är det för fel på dig, skrek jag.
29 mar, 2014 12:24
|
|
Borttagen
|
"Igen" sa jag och skrattade. "Jag förstår om du är arg, fortsätt md det. Det är bra att uttrycka sina känslor."
29 mar, 2014 12:26
|
Du får inte svara på den här tråden.