Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 62 63 64 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Nej, jag menar i största allmänhet."

22 feb, 2014 21:09

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
"Jag gillar att känna mig hemma. Men jag har ingenstans att vara eftersom mitt hus är invaderat av ett irriterande kärlekspar så jag borde bara sticka antar jag. "

22 feb, 2014 21:11

Borttagen

Avatar


"Jag har iakttagit dig..." Jag kastade bollen mot stängslet fångade den.
"...du gillar henne..." Kastade igen. Fångade.
"...eller hur?." En smäll. Fångade en gång till. Ett ögonblicks tystnad. Två ögon söker det andra paret.

22 feb, 2014 21:17

Borttagen

Avatar


"Bree?"
Frågade jag.

22 feb, 2014 21:18

Borttagen

Avatar


"Nej dumbom. Hope."

22 feb, 2014 21:31

Borttagen

Avatar


Jag såg på henne. Försökte begrava ilskan. Hon hade spionerat på mig.
"Ja det gör jag"
Muttrade jag och vände mig om för att gå.

22 feb, 2014 21:34

Borttagen

Avatar


"Du är inte värd henne."

22 feb, 2014 21:38

Borttagen

Avatar


Jag vände mig om och höjde frågande på ögonbrynen.

22 feb, 2014 21:39

Borttagen

Avatar


"Hon har ett mänskligt liv, Diego. Mänskliga minnen. Mänskliga förälskelser.

22 feb, 2014 21:41

Borttagen

Avatar


"Hon är bara en vän"
Muttrade jag och vände mig om för andra gången.

22 feb, 2014 21:43

1 2 3 ... 62 63 64 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.