Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Nej, jag menar i största allmänhet."
22 feb, 2014 21:09
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Jag gillar att känna mig hemma. Men jag har ingenstans att vara eftersom mitt hus är invaderat av ett irriterande kärlekspar så jag borde bara sticka antar jag. "
22 feb, 2014 21:11
|
|
Borttagen
|
"Jag har iakttagit dig..." Jag kastade bollen mot stängslet fångade den.
"...du gillar henne..." Kastade igen. Fångade.
"...eller hur?." En smäll. Fångade en gång till. Ett ögonblicks tystnad. Två ögon söker det andra paret.
22 feb, 2014 21:17
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 21:18
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 21:31
|
|
Borttagen
|
Jag såg på henne. Försökte begrava ilskan. Hon hade spionerat på mig.
"Ja det gör jag"
Muttrade jag och vände mig om för att gå.
22 feb, 2014 21:34
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och höjde frågande på ögonbrynen.
22 feb, 2014 21:39
|
|
Borttagen
|
"Hon har ett mänskligt liv, Diego. Mänskliga minnen. Mänskliga förälskelser.
22 feb, 2014 21:41
|
|
Borttagen
|
"Hon är bara en vän"
Muttrade jag och vände mig om för andra gången.
22 feb, 2014 21:43
|
Du får inte svara på den här tråden.